جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مسابقه تکواندو رده های سنی نونهالان و و خردسالان فارس در داراب برگزار شد/ تکواندو کاران مُهر قهرمان و دارابی ها نایب قهرمان شدند

    شناسه : 4518 ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 2258 بازدید ارسال توسط :

    یک دوره مسابقه تکواندو قهرمانی  رده های سنی نونهالان و خردسالان استان فارس به میزبانی داراب در روز جمعه ۲۶ شهریور ماه برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛   در این دوره از  از مسابقات ۱۹۵ تکواندوکار در رده سنی نونهال و خردسال و در کمربندهای سبز و آبی با هم رقابت […]

    مسابقه تکواندو رده های سنی نونهالان و و خردسالان  فارس در داراب برگزار شد/ تکواندو کاران مُهر قهرمان و دارابی ها نایب قهرمان شدند
    پ
    پ

    یک دوره مسابقه تکواندو قهرمانی  رده های سنی نونهالان و خردسالان استان فارس به میزبانی داراب در روز جمعه ۲۶ شهریور ماه برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛   در این دوره از  از مسابقات ۱۹۵ تکواندوکار در رده سنی نونهال و خردسال و در کمربندهای سبز و آبی با هم رقابت کردند.

    حسن مرادی نژاد رئیس هیأت تکواندو داراب به خبر نگار ما گفت:  این مسابقات با  حضور آقایان مهندس شادمان رئیس هیأت تکواندو استان و استاد قربان زاده پیشکسوت تکواندو و مسوول کمیته قضایی فارس  برگزار شد. ۲۲ همچنین  ۲۲ داور از سراسر استان قضاوت مسابقه را به عهده داشتند.

    وی در خصوص تعداد تیم ها و  شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: ۱۹۵ ورزشکار و سرپرست از ۸ شهرستان فارس شامل داراب، فسا،جهرم، گراش، جویم، شیراز، مرودشت، مهر  و لارستان در رده های سنی خردسال و نونهال در این مسابقات حضور داشتند  که در پایان و مجموع مدالها؛ تیم های کارون (مهر)، داراب و فسا به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. و از اعضای تیم های برگزیده با حکم قهرمانی و مدال قدردانی شد.

     مسوول هیأت تکواندو شهرستان داراب  ضمن تشکر از حمایت مسوولین شهرستان گفت: باز هم امیدواریم مسولین شهرستان  بیشتر به ورزش شهرستان کمک کنند.

    وی در ادامه افزود:  دکتر تمدن رئیس اداره ورزش جوانان به همراه دکتر انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس در افتتاحیه  مسابقات حضور پیدا کردند که با حضور وصحبت هایشان موجب دلگرمی کادرهیأت، مربیان،  تکواندوکاران و شرکت کنندگان در این مسابقات شدند.

     

    dsc05422-copy dsc05423-copy dsc05427-copy dsc05441-copy dsc05443-copy dsc05474-copy dsc05500-copy dsc05503-copy

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.