شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شرکت در جشن عاطفه ها با شعار مهرورزی/ نگذاریم دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کند

    شناسه : 4422 ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 1210 بازدید ارسال توسط :

    امسال جشن عاطفه ها با شعار مهرورزی  برگزار می شود. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داراب، محمدعلی نوربخش مدیر کمیته امداد داراب گفت: جشن عاطفه‌ها در پیش است و بایستی برای تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند ‌ بخصوص برای تأمین پوشاک و لوازم‌التحریر […]

    شرکت در جشن عاطفه ها با  شعار  مهرورزی/ نگذاریم دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کند
    پ
    پ

    امسال جشن عاطفه ها با شعار مهرورزی  برگزار می شود.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داراب، محمدعلی نوربخش مدیر کمیته امداد داراب گفت: جشن عاطفه‌ها در پیش است و بایستی برای تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند ‌ بخصوص برای تأمین پوشاک و لوازم‌التحریر تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم و امیدواریم همه همشهریان و اداره های  شهرستان همکاری خوب و درخور توجهی برای اجرای این جشن با ما داشته باشند.

    وی در ادامه افزود:  اولین جلسه ستاد هماهنــگی جشن عاطفه ها در سال ۱۳۹۵در فرمانداری شهرستان داراب با حضور فرماندار، امام جمعه، شهرداران داراب، جنت شهر، دوبرجی، فدامی، بخشداران و رؤسای اداره ها تشکیل گردید .

    نوربخش مهرورزی را شعار جشن عاطفه عنوان کرد و افزود:  امسال جشن عاطفه ها با شعار مهرورزی طی دو مرحله یکی تا پایان شهریورماه و دیگری هفته اول مهر به جهت استفاده از ظرفیت مدارس برگزار میگردد.

    نوربخش با اشاره به تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد داراب گفت:  بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد می باشند و بنابراین لازم است از ظرفیت تمام اداره ها و نهادها بویژه آموزش و پرورش باید به‌خوبی استفاده شود و تعامل بیشتری صورت پذیرد.

    وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به همت و همدلی همه مسئولین و خیرین نیک اندیش شهرستان ، همه دانش آموزان در جشن عاطفه ها از کمک های مردمی بهره مند گردند.

    محمدعلی نوربخش از تغییر در روند برگزاری جشن عاطفه ها در کشورخبر داد و افزود: طرح جمع آوری کمک های مردمی در قالب چادرهای جشن نیکوکاری نیز تغییرخواهد کرد.
    وی یادآور شد: مرحله دوم جشن عاطفه های امسال از اول تا دهم  مهرماه نیز به منظور توسعه و آموزش فرهنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان برپا می شود.
    نوربخش گفت: دراین آیین از دانش آموزان خواسته می شود تنها کمک ها نقدی خودشان را به مسولان مدرسه ارایه دهند تا مسئولان مدرسه با حفظ کرامت، کمک ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.
    وی افزود: علاقمندان می توانند برای ارایه کمک ها نقدیشان از طریق شماره گیریی #۱*۸۸۷۷* و وارد نمودن کد ۷۱۱۱  اقدام کنند.

    نوربخش اظهار کرد: چشم امید نیازمندان به دستان پر خیر وبرکت شما نیکوکاران می باشد که بیاییم دست در دست همدیگر داده و نگذاریم دانش آموزی به دلیل مسائل و مشکلات مالی ترک تحصیل نماید.

    در این نشست قاسم پور فرماندار و حجت الاسلام صادقی امام جمعه این شهرستان بر این امر مهم تاکید داشته و همه روسای ادارات را ملزم به شرکت و همکاری همه جانبه در این جشن فراخواندند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.