چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام جمعه داراب: فلسفه وجودی دولت جمهوری اسلامی خدمت گزاری است

    شناسه : 4178 ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 748 بازدید ارسال توسط :

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب گفت: سفید نمایی بیش از حد خوب نیست که بگوییم مشکل نیست و همه کار های ما حل شده است ما خیلی مشکلات عدیده ای داریم کسی نباید فقط سفید نمایی کند و از طرفی کسی هم حق ندارد فقط سیاه نمایی کند. به گزارش عصر داراب نیوز؛ حجت […]

    امام جمعه داراب: فلسفه وجودی دولت جمهوری اسلامی خدمت گزاری است
    پ
    پ

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب گفت: سفید نمایی بیش از حد خوب نیست که بگوییم مشکل نیست و همه کار های ما حل شده است ما خیلی مشکلات عدیده ای داریم کسی نباید فقط سفید نمایی کند و از طرفی کسی هم حق ندارد فقط سیاه نمایی کند.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب  در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: ما در آستانه هفته دولت قرار داریم، هفته ای که مربوط به دولت های اسلامی است که این دولت ها خدمات ارزشمندی داشته اند.

    وی با اشاره به شهادت رجایی و باهنر گفت: آن دو انسان شریف و خدوم که در زمان  رییس جمهوری  و نخست وزیری بالاترین خدمات را  ارائه کردند، خدمتی توأم با ولایت ارائه دادند و  هنوز به رییس جمهور و نخست وزیر مکتبی معروف هستند.

    امام جمعه داراب در ادامه افزود: این هفته منسوب به دولت است، در این هفته در شهرستان افتتاحیه و شروع کارهای فراوانی داریم که برنامه ریزی شده اس  .در آستانه هفته دولت باید کارهای دولت های نظام جمهوری اسلامی و این دولت محترم را بیان کرد.

    وی با مقایسه کارهای انجام شده در قبل و بعد از انقلاب  گفت:  کارهای نظام جمهوری اسلامی کم نیست آنقدر زیاد می باشد که قابل شمارش نیست در همین شهرستان داراب که جزء شهرستان های محروم محسوب می شود اگر کارهای قبل  و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم پیشرفت داشته است، قبل از انقلاب به برق، روشنایی، گاز و آب دسترسی نداشتیم،  هنوز به رییس جمهور و نخست وزیر مکتبی معروف هستند.هنوز به رییس جمهور و نخست وزیر مکتبی معروف هستند.۵۰ ساله پهلوی برای مردم چکار کردند امروز هر جایی که نگاه کنید راه، مخابرات، برق، دکتر و امکانات وجود دارد، در زمان قبل از انقلاب یک کارخانه قراضه در خیابان برق وجود داشت و در صورت خراب نبودن مردم در خیابان برق چند ساعت بیشتر برق نداشتند.

    وی خاطر نشان کرد: خدمات ارزشمند دولت جمهوری اسلامی را بیان کنید کسی حق ندارد نه سیاه نمایی و نه سفید نمایی بیش از حد کند، سفید نمایی بیش از حد خوب نیست که بگوییم مشکل نیست و همه کار های ما حل شده است ما خیلی مشکلات عدیده ای داریم کسی نباید فقط سفید نمایی کند و از طرفی کسی هم حق ندارد فقط سیاه نمایی کند.

    امام جمعه داراب تاکید کرد: ما اگر خواستیم خدمات ارزشمند دولت را بگوییم باید به گفته مقام رهبری گوش دهیم که خیلی فرمایشات ارزنده  هم در مورد دولت فعلی و هم دولت های سابق و اسبق دارند.

    وی  با اشاره به  مردمی بودن دولت گفت: یکی از خدمات دولت مردمی بودن است مگر کسی در زمان شاه می توانست شاه، نخست وزیر و وزرا را ببیند و یک سرباز شاه مثل ارتشبد می ماند اما امروز رییس جمهور، معاون اول، وزرا و نمایندگان در جمع شما و خادم شما هستند و رهبر انقلاب در همین راستا می فرمایند فلسفه وجودی دولت جمهوری اسلامی خدمت گزاری است.

    صادقی  در ادمه بیان داشت:  در زمان قبل از انقلاب وقتی یکی از نمایندگان داراب انتخاب شد یکی از نمایندگان اعلام کرد که از بالا انتخاب کرده اند و بعد از انتخابات در سخنرانی خود گفته بود من نماینده شما نیستم نماینده شاه هستم اما امروز نماینده مردم خادم مردم و نظام است.

    وی با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: یکی از خوبی های دولت اسلامی مردمی بودن است شما و دولت های قبل کار خوبی برای سفر به استان های مختلف و در جمع مردم بودن می کنید و از نزدیک با مردم آشنا و مشکلات آنها را رسیدگی می کنید به خاطر این که این دولت خون بهای صدها هزار شهید، جانباز و معلول است.

    گفتنی است در پایان نماز جمعه از تعدادی از بازاریان که در طرح ابتهاج شرکت نموده و در هنگام اذان با تعطیلی محل کسب به صفوف نماز جماعت در بازار داراب شرکت کرده بودند تقدیر شد.

    IMG_20160819_142221 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “امام جمعه داراب: فلسفه وجودی دولت جمهوری اسلامی خدمت گزاری است”
    1. خیلی عالیه سپاسگذارم