شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از کتاب سایه های سرد نوشته بانوی جوان فورگی رونمایی شد

    شناسه : 3930 ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 2488 بازدید ارسال توسط :

    با حضور جمعی از علاقمندان حوزه و فرهنگ و هنر شهرستان داراب و بخش فورگ از کتاب بانوی فورگی رونمایی شد. به گزارش عصر داراب با حضور هدایی رئیس فرهنگ و ارشاد داراب، بخشدارفورگ و جمعی از مردم فرهنگ دوست و هنرمندان شهرستان داراب و بخش فورگ از کتاب سایه های سرد نوشته خانم عاطفه […]

    از کتاب سایه های سرد نوشته بانوی جوان فورگی رونمایی شد
    پ
    پ

    با حضور جمعی از علاقمندان حوزه و فرهنگ و هنر شهرستان داراب و بخش فورگ از کتاب بانوی فورگی رونمایی شد.

    به گزارش عصر داراب با حضور هدایی رئیس فرهنگ و ارشاد داراب، بخشدارفورگ و جمعی از مردم فرهنگ دوست و هنرمندان شهرستان داراب و بخش فورگ از کتاب سایه های سرد نوشته خانم عاطفه صفرپور رونمایی شد.

    انتشار این کتاب که برای اولین بار توسط یک بانوی روستایی در منطقه محروم فورگ و شهر فدامی صورت گرفته با استقبال اهالی فرهنگ و هنر مواجه شده و با حمایتی که از طرف مردم و مسوولین این بخش از این حرکت فرهنگی گردید تمامی این کتاب به فروش رفت.

    DSC06314 (Copy) DSC06335 (Copy) DSC06362 (Copy) DSC06376 (Copy) DSC06378 (Copy) DSC06396 (Copy) DSC06416 (Copy) DSC06464 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    12 دیدگاه برای “از کتاب سایه های سرد نوشته بانوی جوان فورگی رونمایی شد”
    1. ضمن تشکراز سایت خبری عصرداراب جادارد از زحمات شورای شهر وشهرداری واهالی فدامی،شهرداری وشورای شهر دوبرجی،بخشداری فورگ،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،اداره آموزش وپرورش فورگ،هنرمندان انجمن ادبی باران ،انجمن ادبی سپیده ی فرگ،استاد پیشکسوت وهنرمند جناب حکمت،مردم شهردوبرجی وهمه مشتاقان به فرهنگ وهنر که از بنده حمایت وباعث دلگرمی هنر وهنرمند شدند صمیمانه تشکر کنم.تشکر می کنم از والدینم که حامی همیشگی من هستند.
      بااحترام عاطفه ی صفری پور

    2. درود به همت اهالی بخش فرگ انصافا خوب ازهنراستقبال می کنند مردم وشوراهای شهر فدامی ودوبرجی هم خوب حضور داشتند.
      مراسم صمیمی وباشکوهی بود.تبریک به خانم صفرپور واهالی فرگ وشهرفدامی

    3. خداییش که بخش فرگ سرشار از استعدادهای هنری است مردم هم رابطه ی خوبی باهنرمندان دارند.اون شب توی مراسم بود همه خودکار زحمت کشیدند دریک منطقه ی محروم واین همه فعالیت چشمگیر قابل تقدیر است ممنون از سایت عصرداراب که زحمت انعکاس خبررا تحمل کردند.
      انشالاکه مدیران فرهنگی بیشتر از قبل به این منطقه برسند باامکانات درحد خیلی کم باز مقاومت می کنند

    4. هر اتفاق فرهنگی و هنری واجتماعی که در فرگ رخ میدهد تا آنجا که خبر دارم یک طرف قضیه به فعالیت های عاشقانه رسول امیری باز میگردد.خوشبختانه اخیرا نیز برای اولین بار میخواهیم اولین فیلم کوتاه را در بخش فرگ به نویسندگی کارگردانی ایشان تجربه کنیم.به یمن فعالیت های ایشان بخش فرگ به کشور معرفی شد.ما به تک تک هنرمندانمان چه در بخش فرگ و شهرستان افتخار میکنیم .امیدواریم مسئولین نیز پشت هنرمندان را خالی نکنند.به خانم صفری پور از صمیم قلب تبریک عرض میکنیم

    5. رونمایی کتاب سایه سرد بهانه ی خوبی شد که یک بار دیگر مردم وهنرمندان وجمعی از مسولان علاقمند به ادبیات وهنر گردهم جمع شوند.باتشکر از همه عوامل وبرگزارکنندکان این مراسم که حرکت زیبایی بود.به مردم فدامی وخانواده صفری پور تبریک می گوییم.
      تقدیر ویژه داریم از سایت عصرداراب

    6. آفرین به مردم ومسولین قدر شناس بخش فورگ.

      • سلام.پشتکار و تلاش خانم عاطفه صفری پور از روستای واقعا محروم فدامی از بخش فورگ قابل ستایشه و در جای خودش بخاطر حمایتی که بعد از به بار نشستن استعداد و زحمات ایشون لازم و واجب از طرف مسوولین محلی و رسانه های مربوطه باید بشه قابل بحث حتی در رسانه های صوتی تصویری استان فارس هست.. اگر این میسر شود، شاهد بانوانی همچون عاطفه و به سمع مسوولان رساندن محرومیت منطقه را جهت زدودن شاهد خواهیدبود.. عاطفه جان بوسه بر قلمی که افکار تو را از تو، چه عاشقانه و بی ریا بر سفیدی همیشه جاوید نشاند..

    7. ممنون ازحمایت های اداره ارشاد که دراین مدت کم مسولیت چندین بار به بخش فرگ وهنرمندان سرکشی کرده اند

    8. درود بر خبرنگاران واصحاب رسانه داراب به ویژه سایت عصر داراب که مدتی ست مشکلات و.رویدادهای فورگ را منعکس می کند

    9. تبریگ.به همه هنر مندان وهنر ورزان

    10. باعث افتخاراست امید است که درچاپ های بعدی پیشرفت ایشان رابهتراز قبل ببینیم.
      تبریگ به خانواده صفرپور

    11. به به تاباشد ازاین خبرها