جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب درجلسه شورای اداری : اصلاح خط مرزی مطالبه به حق مردم است/ مشکل اشتغال جوانان را حل کنید نه اینکه در قانون و آئین نامه ها بگردید و مشکل ایجاد کنید

    شناسه : 3901 ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 761 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت : هدف من از روز اول جهت تخصیص اعتبارات این بوده که هر کجا کمتر به آن توجه شده ما بیشتر به آن کمک کنیم و به هیچ وجه ملاک ما این نبوده که کدام روستا اصلاح طلب است یا اصول گرا یا به کدام فرد رأی داده  بلکه تلاش شود اعتبارات عادلانه […]

    فرماندار داراب درجلسه شورای اداری :   اصلاح خط مرزی مطالبه به حق مردم است/ مشکل اشتغال جوانان را حل کنید نه اینکه در  قانون و آئین نامه ها بگردید و مشکل ایجاد کنید
    پ
    پ

    فرماندار گفت : هدف من از روز اول جهت تخصیص اعتبارات این بوده که هر کجا کمتر به آن توجه شده ما بیشتر به آن کمک کنیم و به هیچ وجه ملاک ما این نبوده که کدام روستا اصلاح طلب است یا اصول گرا یا به کدام فرد رأی داده  بلکه تلاش شود اعتبارات عادلانه توزیع گردد.

    به گزارش عصر داراب؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب درجلسه شورای اداری که با حضور دکتر انصاری نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردید. ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ائمه جمعه شهر داراب و جنت شهر ، اظهار داشت : نماز جمعه نماز عبادی و سیاسی است و از همه مدیران می خواهیم بیشتر در نماز جمعه شرکت کنند و با شرکت در نماز جمعه هم این فریضه عبادی و سیاسی را به جای آورند و هم در کنار مردم هستند و یکی از بهترین مکانهائی که میتوان مردم را دید وبرای رفع مشکلات آنان تلاش کرد مصلی نمازجمعه است .

    نماینده عالی دولت در شهرستان به خدمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته اشاره کرد و افزود : با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت عملکرد دولت که عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به نحو شایسته با چاپ بنر، بروشور و… به اطلاع مردم برسانید.

    قاسم پور در ادامه گفت : انتظار این است که مدیران ارتباط و تعامل بیشتری با مدیران کل در استان داشته باشند تا بتوانند اعتبارات بیشتری را برای شهرستان بگیرند و هر چقدر ارتباط و تعامل شما با مدیران کل بیشتر باشد بهتر می توانید برای مردم خدمات رسانی کنید.

    فرماندار در خصوص مشکل خط مرزی بیان داشت: در بدو ورودم به شهرستان قول دادم که مشکل خط مرزی را پیگیری کنم و این موضوع را به جد دنبال کردم و مستندات هم موجود است و با مسئولین ذیربط جلساتی را برگزار کردیم و ضرورت خط مرزی را نوشتیم و این موضوع را بعنوان اولین خواسته مردم داراب مطرح کردم و هرچند ما مشکلاتی در بحث بهداشت ، آب ، راه و…. داریم ولی مسئله خط مرزی مطالبه به حق مردم است و معتقدیم با وحدت و همدلی و پیگیری به نتیجه خواهیم رسید.

    وی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم می باشد و در تمام جلسات فرمانداران ، استاندار فارس به این قضیه تأکید فراوان دارد. و در جلساتی که ما با مدیران داشتیم قرار شد مدیران نتیجه اقداماتشان را در این زمینه برای ما ارسال کنند که متأسفانه تعدادی از مدیران کوتاهی کردند و اگر مدیر هر اداره ای در این زمینه کوتاهی کند مجبوریم در جلسات شورای اداری آنرا به مردم معرفی کنیم .

    قاسم پور در ادامه  با اشاره به تلاش برای حل مشکل اشتغال جوانان گفت : در بحث اشتغال جوانان راهی را پیدا کنید و مشکل را حل کنید نه اینکه در قانون و آئین نامه ها بگردید و مشکل ایجاد کنید بلکه باید تلاش کنیم قانونمند و جهادی مشکل مردم را حل کنیم .

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب هم گفت: نماز جمعه از ابتدایی ترین نشانه های حکومت اسلامی است. و خداوند متعال آنرا شاخص ترین کار برای حاکمان اسلامی قرار داده است.  ائمه جمعه از هم  کارهای خوب مسوولین حمایت مکنند  و هم وظیفه دارند اگر کمبود و مشکلی دیدند  اگر لازم باشد انتقاد کنند.  وی در بخشی از سخنان خود گفت:  ما مایل هستیم نماینده در ادوار مختلف نماینده مردم باشد.

    وی در ادامه افزود: بحث پیگیری سد رودبال و خط مرزی باید در دستور کار جدی نماینده باشد. بنده در گذشته چندید بار به اتفاق فرماندار به وزارت کشور و استانداری رفتم متاسفانه مسئولین استانداری به نامه قائم مقام وزیر در مورد خط مرزی هیچ پاسخی ندادند.

    امام جمعه داراب گفت: نماینده داراب باید از تمام توان و ظرفیت خود در بحث راه، آب، بهداشت و اشتغال جوانان استفاده کند و پیگیر مطالبات مردم باشد و ارتباطش را با مردم قطع نکند.راه داراب به بندرعباس به بن بست رسیده و تردد در این مسیر کم رنگ شده و نماینده داراب باید این مهم را پیگیری کند.

     

    حجت الاسلام خسروی امام جمعه بخش جنت در جلسه شورای اداری خطاب به نماینده و فرماندار شهرستان گفت: مسئله روستای بانوج را هر چه سریعتر حل کنید. مردم محروم و زحمتکش بانوج خواسته های به حقی دارند که لازم است به آنها اهمیت داده شود و مسئله این روستا مرتفع گردد زیرا آبروی شهرستان داراب در خطر است.

    خسروی در ادامه به موضوع “دولت الکترونیک” اشاره نمود و گفت: متأسفانه شهرستان داراب سهمی از دولت الکترونیک نبرده است و مردم نقاط دور افتاده مانند فورگ باید برای کاری که با یک تلفن قابل انجام است، بارها به ادارات مراجعه کنند تا شاید کارشان انجام شود. بنده مراجعه کننده ای از روستای مرز داشتم که با وجود معلولیت جسمی، بدلیل پاسخگو نبودن اداره بهزیستی داراب، بارها مجبور شده با صرف هزینه زیاد به این اداره مراجعه کند و در آخر هم جواب نگرفته و پیش من آمد و بنده به مدت دو روز با چهار خط تلفن اداره بهزیستی تماس گرفتم اما هیچکدام از مسئولین این اداره حتی جواب تلفن هم ندادند. سؤال من این است که این درست است که یک معلول جسمی با شرایط مالی بد از روستاهای مرز و فدامی برای یک کار کوچک که با تلفن قابل حل است بخواهد بارها هزینه کند و به داراب بیاید؟ من از مسئولان خواهش میکنم که به دو گروه بیشتر خدمات دهی کنند: اول افراد معلول جسمی و دوم افراد بی بضاعت.

    خسروی در ادامه از نماینده شهرستان داراب خواست که مسائل اساسی و زیربنایی شهرستان از قبیل: آب، راه، کشاورزی، اشتغال و درمان را پیگیری و حل کند.

    وی از نماینده خواست مسئول دفتر خود را قوی تر کند و اطلاع رسانی خوب و به موقع داشته باشد و ارتباطات مردمی را از محافل خصوصی به محافل عمومی بکشاند. متاسفانه در جنت شهر به ما خبری می دهند که نماینده بیشتر با فعالین ستادی و همفکرانش در منازل و محافل خصوصی جلسه می گذارد در حالیکه ۶۲۰۰۰ نفر به او رای داده اند نه عده ای خاص.

    امام جمعه جنت شهر خطاب به نماینده داراب گفت: اجازه ندهید بعضی از فعالان و مسئولان از شما سوء استفاده کنند و مرزبندی سیاسی بین مردم ایجاد کنند. مشاهده شده که برخی مدیران شما مردم را تقسیم بندی نموده اند و فقط کار افرادی را انجام می دهند که به شما رأی داده اند.

    خسروی بر موضوع انتقال آب سد اشاره کرد و گفت: انتقال آب داراب حتمأ باید همزمان با داراب انجام شود و اگر غیر از این باشد عواقب خوبی نخواهد داشت.

    امام جمعه جنت شهر در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های دو ماهه نماینده داراب، گلایه خبرنگاران از نماینده داراب مبنی بر عدم ارتباط ایشان با اصحاب رسانه و برگزار نکردن نشست خبری با خبرنگاران را اعلام کرد و گفت با خبرنگاران در ارتباط باشید تا خدمات شما منعکس گردد. متاسفانه دکتر انصاری در این خصوص پاسخی ندادند. این در حالی است که وی خود را فردی رسانه ای و مدعی فرهنگ می داند DSC05677 (Copy) DSC05727 (Copy) DSC05750 (Copy) DSC05752 (Copy) DSC05757 (Copy) DSC05847 (Copy) DSC05875 (Copy) DSC05891 (Copy) DSC05903 (Copy) DSC05911 (Copy) DSC05920 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.