جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دکتر انصاری: تخلف‌های بیشتری از حقوق های نجومی به وقوع پیوسته اما مورد غفلت واقع شده‌اند/ اندیشه باطل رها کردن پتروشیمی های فارس و مخصوصا داراب را از ذهنتان خارج کنید

    شناسه : 3835 ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 695 بازدید ارسال توسط :

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تخلف‌های مالی بسیار بیشتری نسبت آنهایی که اشکار شده در پنهان رخ می‌دهد که مورد غفلت واقع شده‌اند و این تخلف‌ها سبب شده کشور در بخش‌های اقتصادی و صنعتی پرهزینه اداره شود. به گزارش عصر داراب به نقل از  خبرگزاری خانه ملت؛ رضا انصاری در صحن علنی مجلس […]

    دکتر انصاری: تخلف‌های بیشتری از  حقوق های نجومی به وقوع پیوسته اما مورد غفلت واقع شده‌اند/ اندیشه باطل  رها کردن پتروشیمی های فارس و مخصوصا داراب را از ذهنتان خارج کنید
    پ
    پ

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تخلف‌های مالی بسیار بیشتری نسبت آنهایی که اشکار شده در پنهان رخ می‌دهد که مورد غفلت واقع شده‌اند و این تخلف‌ها سبب شده کشور در بخش‌های اقتصادی و صنعتی پرهزینه اداره شود.

    به گزارش عصر داراب به نقل از  خبرگزاری خانه ملت؛ رضا انصاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  روز چهارشنبه ۳۰تیرماه در نطق میان دستور خود با تشکر از مواضع مدبرانه امروز  رئیس مجلس در باب برجام،گفت: روز گذشته در استان فارس در معیت آقای جهانگیری و وزرای  نفت، نیرو و جهاد کشاورزی بودم لذا لازم می‌دانم از عنایت آن‎ها به استان فارس و حُسن تدبیر استاندار فارس تشکر کنم.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصمیم معاون رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان فارس  درخصوص “طرح موضوع آب استان در شورای آب” با حضور نمایندگان استان، هرچه سریع‌تر در دستور شورای عالی آب قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه درروزهای اخیر موضوع فیش‌های نجومی موضوعی داغ خبری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده است و قبل از این نیز شاهد حضور و بروز اشخاص‌های نامبارکی همچون بابک زنجانی بوده‌ایم،گفت: این اتفاق‌ها خاطر مبارک ملت ایران را مکرر مکدر کرده است و باید توجه کرد تخلف‌های بسیار بیشتری نسبت آنهایی که آشکار شده در پنهان رخ می‌دهد که مورد غفلت واقع شده‌اند و این تخلف‌ها سبب شده کشور در بخش‌های اقتصادی و صنعتی پرهزینه اداره شود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد:این تخلف‌ها درسوءمدیریت‌ها نهفته و موجب اتلاف منابع کشور و تاراج بیت‌المال شده است به عنوان مثال سد گتوند و ماجرای غم انگیز آن را همگان اطلاع دارند و باید پرسید؛خسارت‌های وارده چندین هزار میلیارد تومانی باید از کجا تامین شود؟درحوزه انتخابیه اینجانب نیز سدی سال‌ها پیش با هدف کمک به کشاورزان با یک طرح مشارکتی اجرا شد و امروز نه تنها سد به هدف خود نرسیده،بلکه کشاورزان را نیز دچار مشکل کرده است و بانک‌ها بی‌رحمانه برجریمه‌های خود می‌افزایند؛درحالی که انصاف و عدالت حکم می‌کند که کشاورزان بدهی بپردازند.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه صنعت همچون خودرو و پتروشمی و موارد دیگر در قالب قراردادهای انتقال تکنولوژی و Licenseهای تکراری سوء مدیریت‌های متعددی مشاهد می‌شود، بر اساس گزارش‌های مستند تکنولوژی‌هایی در اختیار ما گذاشتند که در مرحله فرسودگی و منسوخ شدن قرار داریم.

    وی با بیان اینکه پتروشمی استان فارس واحدهایی با پیشرفت۲۰ الی۳۰ درصد  دارد، گفت: امروز زمزمه‌های نامیمون پیرامون این واحدها به گوش می‎رسد، به مدیران و تصمیم‌گیران هشدار می‌دهم اگر در اندیشه رهاسازی این واحدها به خصوص واحدها پتروشیمی حوزه انتخابیه بنده هستید، این اندیشه باطل خود را از ذهن خود بیرون کنید با عملی کردن این اندیشه بی‌شک شاهد یک زلزله انتخابیه ۸ ریشتری خواهید بود.

    عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس دو پیشنهاد ارائه کرد و گفت: ایجاد نظام مدیریت در کشور شبیه نظام مهندسی و موارد مشابه و قانومند شدن صلاحیت و ارتقاء مدیران کشور باید مورد توجه قرار بگیرد. در پایان خواهش دارم از حرف های من این سوءاستفاده که می‌خواهم متخلفان را از قانون تطهیر کنم نشود بلکه تاکید می‌کنم متخلفان هم باید به سزایی عمل خود برسند.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “دکتر انصاری: تخلف‌های بیشتری از حقوق های نجومی به وقوع پیوسته اما مورد غفلت واقع شده‌اند/ اندیشه باطل رها کردن پتروشیمی های فارس و مخصوصا داراب را از ذهنتان خارج کنید”
    1. درود بر نماینده توانا و شجاع شهرستان.

    2. زبان رسای مردم در مجلس