شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • استقبال دارابی ها از فیلم هوشنگ/ کارگردان هوشنگ فیلم ارث و میراث می سازد

    شناسه : 3818 ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 3132 بازدید ارسال توسط :

    با شروع اکران فیلم هوشنگ در سینما جوان داراب مردم استقبال خوبی از پخش این فیلم کردند. به گزارش خبرنگار عصر داراب مهدی ذاکری  کارگردان فیلم با تشکر از استقبال مردم از فیلم هوشنگ گفت: این فیلم در داراب ساخته شده و اکثر عوامل آن دارابی هستند. وی درخصوص اسپانسر این فیلم گفت: در زمانی […]

    استقبال دارابی ها از فیلم هوشنگ/ کارگردان هوشنگ فیلم ارث و میراث می سازد
    پ
    پ

    با شروع اکران فیلم هوشنگ در سینما جوان داراب مردم استقبال خوبی از پخش این فیلم کردند.

    به گزارش خبرنگار عصر داراب مهدی ذاکری  کارگردان فیلم با تشکر از استقبال مردم از فیلم هوشنگ گفت: این فیلم در داراب ساخته شده و اکثر عوامل آن دارابی هستند.

    وی درخصوص اسپانسر این فیلم گفت: در زمانی که قصد ساخت این فیلم را داشتم به افراد متعددی مراجعه کردم اما هیچکس از بنده حمایت نکرد اما با تماسی که با آقای ایمان گل داشتم وی از این کار استقبال کرد و تهیه کنندگی فیلم را بعهده گرفت.

    ذاکری در خصوص  ساخت فیلم جدیدش گفت: در آینده نزدیک کار ساخت فیلم ارث و میراث را با حضور چهره هایی چون احمد پور مخبر، مهدی امینخواه، گیتی معینی و جمع دیگری از هنرمندان آغاز خواهد شد.

    مهدی ذاکری متولد سال ۶۸ در داراب است و فعالیت های خود از سال ۸۴ با اخذ مدرک از آموزشگاه  آزاد سینمایی علم و صنعت  شروع کرده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.