جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در همایش روز عفاف و حجاب: حجاب اسلامي تجلي زيبايهاي معنوي زن است

    شناسه : 3774 ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۱۴ 636 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: حجاب اسلامي تجلي زيبايهاي معنوي زن است بدون شک حجاب ديني ، زن را از آفات و بيماريهاي بسياري بيمه مي کند ومي تواند طراوت وجمال او را پايدار سازد. به گزارش  عصر داراب  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در همایش روز عفاف و حجاب […]

    فرماندار داراب در همایش روز عفاف و حجاب: حجاب اسلامي تجلي زيبايهاي معنوي زن است
    پ
    پ

    فرماندار گفت: حجاب اسلامي تجلي زيبايهاي معنوي زن است بدون شک حجاب ديني ، زن را از آفات و بيماريهاي بسياري بيمه مي کند ومي تواند طراوت وجمال او را پايدار سازد.

    به گزارش  عصر داراب  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در همایش روز عفاف و حجاب که با حضور زنان شاغل در ادارات شهرستان در فرمانداری برگزار گردید،  يكي از پليدترين توطئه‌هاي دشمنان اسلام در تاريخ معاصر، را توطئه‌ي كشف حجاب دانست و اظهار داشت: بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

    نماینده عالی دولت در شهرستان پوشيدگي زنان و رفتار متين جوانان در اجتماع را همواره سدي محکم در برابر وسوسه هاي شيطاني دانست و افزود: مقايسه آمار جنايات جنسي در جامعه نشان مي دهد که زناني که داراي پوشيدگي و محجب هستند نقش مهمي در کاهش مفاسد اجتماعي دارند زيرا بسپوياري از جنايات جنسي، با عفت و پاکدامني جوانان و حجاب زنان از بين مي رود. وقتي که عفت در نگاه و رفتار و کردار وجود داشته باشد تحريکات جنسي هيجانات و عشقهاي کاذب که بسياري از جوانان را گرفتار کرده است نيز از ميان مي رود وسلامت اخلاقي نيز برجامعه حاکم مي شود.

    قاسم پور نقش حجاب زنان در تحکیم خانواده خود و دیگران را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: پایبندی بانوان به حجاب، آنان را در رسیدن به مدارج عالی معنوی کمک می کند و از سقوط به پرتگاه هایی که در سر راه آنان قرار دارد مانع می شود.

    وی فرهنگ سازی را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که الویت دوم وزارت کشور می باشد شما خواهران و مادران گرامی می توانید نقش مهمی در زمینه کار فرهنگی  ایجاد کنید چرا که جوانان بی بند و بار نه تنها کمکی در جامعه نیستند بلکه دیگران را نیز منحرف می کنند ما با جوانان بی بند و بار و معتاد نمی توانیم جامعه ای سالم بسازیم.

    قاسم پور در ادامه افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم با همدلی و همزبانی، با ایجاد تعامل، فرهنگ سازی، حمایت از سرمایه گزاران پاک و مولد، ایجاد اشتغال و…. تا بتوانیم جامعه ای سالم

    و توانمند بسازیم.

     

    IMG_2974 (Copy) IMG_2975 (Copy) IMG_2979 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.