جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اولین جشنواره غذاهای خانگی با هدف کمک به بیماران خاص و کلیوی در داراب برگزارشد

    شناسه : 3692 ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۳۱ 1236 بازدید ارسال توسط :

    به منظور کمک و حمایت مالی از بیماران خاص و کلیوی اولین جشنواره عرضه غذاهای خانگی در روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه در پارک حاشیه ای داراب برگزار شد. نگین احمدلو مجری و مسوول برگزاری این حرکت خیرخواهانه به خبرنگار عصر داراب گفت: هدف از برگزاری این برنامه جمع آوری کمک های مالی شهروندان برای […]

    اولین جشنواره غذاهای خانگی با هدف کمک به بیماران خاص و کلیوی در داراب برگزارشد
    پ
    پ

    به منظور کمک و حمایت مالی از بیماران خاص و کلیوی اولین جشنواره عرضه غذاهای خانگی در روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه در پارک حاشیه ای داراب برگزار شد.

    نگین احمدلو مجری و مسوول برگزاری این حرکت خیرخواهانه به خبرنگار عصر داراب گفت: هدف از برگزاری این برنامه جمع آوری کمک های مالی شهروندان برای کمک به بیماران خاص و کلیوی بود که الحمدولله استقبال شهروندان بسیار خوب و باور نکردنی بود.

    وی در خصوص نوع غذاهای ارائه شده در جشنواره  گفت: در این جشنواره انواع غذاهای خانگی از قبیل آش و ماست، سالاد ماکارونی، کشک و بادمجان، حلیم بادمجان، غذاهای صدفی، کوفته تبریزی و برخی غذاهای سنتی و فینگر فود عرضه شد.

    احمدلو در خصو قیمت و نحوه خرید غذاهای خانگی گفت: ما برای هر غذایی قیمت تعیین کردیم اما  مردم نیک اندیش داراب با حضور پر شور و کم نظیر خود با قیمت هایی به مراتب بیشتر از آن چیزی که ما پیشنهاتد داده بودیم این غذاها را خریداری کرده و اینگونه به همنوعان نیاز مند خود که شاید توان مالی پرداخت هزینه های درمان را ندارند کمک کردند.

    احمدلو  در خصوص درآمد ناشی از این حرکت گفت: تمام مبلغ جمع آوری شده به انجمن خیریه بیماران کلیوی تقدیم خواهد شد.

    این هنرمند برجسته و خوش ذوق دارابی در ادامه در خصوص  نحوه برگزاری جشنواره گفت: از مدتی قبل و با توجه به تجربه ای که در برگزاری ۴ نمایشگاه تجسمی و فروش تابلو های نقاشی به منظور کمک به بیماران کلیوی داشتم  با حضور جمعی از علاقمندان به فعالیت های عام المنفعه گروهی را باعنوان گروه خیریه عشق و برکت  به منظور کمک به افراد نیازمند با ارائه ایده های تشکیل دادیم و طی فراخوانی  از خانم هایی که  به کیفیت کارشان اعتماد داشتیم  خواستیم تا در این جشنواره مشارکت نمایند که با استقبال بسیار خوب و در خور توجهی مواجه شدیم و همانطور که شرکت کنندگان در این جشنواره شاهد بودند غذاها با کیفیت عالی و متنوع اماده شده بود به همین خاطر استقبال هم بسیار خوب و کم نظیر بود.

    وی در خصوص حمایت هایی که در این خصوص شده است گفت: این جشنواره کاملاً مردمی بوده و هیچ حمایتی از آز آن نشده است.

    نگین احمدلو این برنامه را ادامه دار دانست و گفت: قبلاً خودم بصورت انفرادی با برگزاری نمایشگاه در اینوع فعالیت ها شرکت می کردم ولی تصمیم گرفتم تا از دوستان دیگر هم کمک بگیرم تا هم روحیه کار گروهی بالا رود و هم باعث فرهنگ سازی در میان  مردم  به منظور کمک افراد نیازمند شود. در واقع هدف ما فرهنگ سازی به منظور کمک به افراد نیازمند است که امیدواریم این فرهنگ بخوبی در میان مردم رواج پیدا کند و همه نسبت به افراد بی بضاعت و نیازمند احساس مسوولیت کنند.

    425307996_7092 (Copy) 425312175_7484 (Copy) 425322192_7375 (Copy) (2) 425322192_7375 (Copy) 425413638_9288 (Copy)  425701600_7239 (Copy)

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “اولین جشنواره غذاهای خانگی با هدف کمک به بیماران خاص و کلیوی در داراب برگزارشد”
    1. افرین بر شما زنانه ایرانی ..و خیر اندیش ..و درود بر مردمه فهیم داراب

    2. بسیار عالی، صحنه ها صحنه های بهشت بود و کار این عزیزان از جنس آسمان بود.

    3. ببخشید آقای عزیز صحنه بهشت اینجوری هست که توی عکسای بالا افتاده؟
      فتبارک الله……
      دست همشهریان عزیز بابت چنین مراسمی دردنکند….