جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • راهپیمایی روز جهانی قدس در داراب برگزار شد

    شناسه : 3597 ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۶:۴۰ 862 بازدید ارسال توسط :

    راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان در داراب برگزار شد. این راهپیمایی که با حضور پر شور مردم روزه دار از محل میدان انقلاب شروع شد با طی مسیر راهپیمایی تا مصلی نماز جمعه داراب ادامه یافت.  در این راه پیمایی که با حضور مردم ومسوولین برگزار شد شرکت کنندگان […]

    راهپیمایی روز جهانی قدس در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان در داراب برگزار شد. این راهپیمایی که با حضور پر شور مردم روزه دار از محل میدان انقلاب شروع شد با طی مسیر راهپیمایی تا مصلی نماز جمعه داراب ادامه یافت.  در این راه پیمایی که با حضور مردم ومسوولین برگزار شد شرکت کنندگان  با شعار های مرگ بر آسرائیل و مرگ  بر آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

    سرهنگ صادق زاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت داراب در سخنانی به ابعاد پیام تاریخی حضرت امام(ره) در خصوص نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس پرداخت و گفت: اگر در تئوری انقلاب های  دنیا نگاهی داشته باشیم  رهبران انقلاب  فردای پیروزی  به جامعه جهانی اعلام می کنند که این تغییر و تحولی که در کشور ما اتفاق افتاده مربوط به مرزهای جغرافیایی  کشور ماست  و ما کاری به ورای مرزهای جغرافیایی  خودمان نداریم، ما کاری  نداریم که مظلومان  و مستضعفین عالم از دست استکبار جهانی چه می کشند، چه ظلمی به آنها روا داشته می شود. وی در ادامه افزود:  اما بزرگترین شعار راهبردی انقلاب اسلامی از قول حضرت امام خمینی(ره) اینست که تا زمانی که بانگ لااله الا الله و محمد رسول الله برفراز همه قلل دنیا برافراشته نشود و تا زمانی که این صدای مظلومیت مظلومین و پا برهنه ها ی عالم حاکم نشود انقلاب هست و تا انقلاب هست ما هستیم. لذا راز دشمنی ۳۷ ساله  استکبار جهانی با انقلاب اسلامی  در همین نکته نهفته است.

    سرهنگ صادق زاده با قرائت بخشی از پیام حضرت امام بیان داشت: حضرت  امام (ره) در ۱۶ مرداد سال ۵۸ مصادف با ۱۳ رمضان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  را بعنوان روز قدس اعلام می کند و خطاب به مردم ایران می فرماید: من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم  فلسطین باشد را نیز  بعنوان روز قدس اتخاذ  و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

    فرمانده سپاه داراب در تبیین نگاه حضرت امام در خصوص روز قدس  گفت: این پیام حضرت امام حائز چند نکه کلیدی است؛اولین پیام  حضرت امام  اینست که ایشان روز قدس را بعنوان یک روز جهانی اعلام می کنند به این معنا که روز قدس  فقط  اختصاص به این روز خاص ندارد بلکه این روز بعنوان یک روز نمادین مبارزهمه مستضعفان عالم  علیه همه مستکبرین  و گردنکشان عالم است. روز مقابله ملت هایی که در هر کجای جهان  در زیر بار استکبار جهانی استخوان هایشان خورد شده است ، روز مقابله همه مظلومان عالم  با استکبار جهانی که نماد و تبلور آن  در شیطان بزرگ آمریاست، دومین پیام حضرت امام  از این بیانیه اینست که امام روز قدس را روز سرنوشت اعلام می نماید از نظرامام همانگونه ملت ایران توانست جرسومه های فساد مثل آمریکا و اسرائیل  را به زباله دان تاریخ  انداختند باید همه مردم دنیا از انقلاب اسلامی  مردم ایران الگو بگیرند و بعنوان یک راهبرد برای سرنوشت خویش رقم بزنند. سومین استراتژی  حضرت امام در این بیانیه اینست که  روز قدس را روز اسلام اعلام می نمایند، چرا باید امروز چند میلیارد مسلمان باید اسیر دست چند میلیون صهیونیست غاصب باشد و چهارمین  استراتژی امام اینست که به مذاکرات سیاسی چشم ندوختند بلکه از نظر ایشان باید به ملت های مظلوم تکیه کرد که با همین توده های مردمی می توان استکبار را بزانو درآورد.

    وی  در بیان دیدگاه رهبر معظم  انقلاب اسلامی در خصوص روز قدس گفت: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با حمایت خودشان از روز قدس از این حرکت عظیم مردم مسلمان حمایت کرده یک نکته را اضاف می نمایند و می فرمایند: در این روز قدس که مردم عزیز ایران در این گرمای ماه مبارک رمضان به خیابان ها می آیند فقط برای این نیست که ما برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان می آئیم این حرکت کمک به تأمین امنیت داخلی سرزمین ما نیز خواهد کرد.اینکه امروز ما از مردم مظلوم سوریه، یمن، عراق، بحرین حمایت می کنیم و در هر کجای عالم  مظلومی هست جمهوری اسلامی وظیفه خود می داند که از مظلومین عالم حمایت کند بنوعی تأمین امنیت داخلی کشور خودمان را هم تضمین می کنیم. امروز بجای اینکه در مرزهای  جغرافیایی خودمان از انقلاب اسلامی دفاع کنیم صدها کیلومتر دورتر از مرزهای خودمان از اتقلاب اسلامی حمایت و دفاع می کنیم.

    امروز  هم جوانان غیور کشور در دفاع از حریم الل البیت در عراق و سوریه و در هر کجای عالم نیاز باشد حاضر و آماده هستند و از همه امکانات و رفاه خودشان می گذرند.

     

    DSC03810 (Copy) DSC03832 (Copy) DSC03839 (Copy) DSC03847 (Copy) DSC03875 (Copy) DSC03887 (Copy) DSC03894 (Copy) DSC03905 (Copy) DSC03925 (Copy) DSC03926 (Copy) DSC03955 (Copy) DSC03981 (Copy) DSC03984 (Copy) DSC04012 (Copy) DSC04050 (Copy)

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.