پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام ناصری: بیعت بزرگ مردم داراب به همراه آیت ا… نسابه با امام؛ حتما در کشور بی نظیر است

    شناسه : 8355 ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۴ 3247 بازدید ارسال توسط :

    اولین روز از ایام ا… دهه فجر  با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مدیران اداره های شهرستان داراب با زیارت تربت پاک شهدا انقلاب اسلامی در صحرای پوشنج آغاز شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ مدیران اداره های شهرستان با حضور در […]

    حجه الاسلام ناصری: بیعت بزرگ مردم داراب به همراه آیت ا… نسابه با امام؛ حتما در کشور بی نظیر است
    پ
    پ

    اولین روز از ایام ا… دهه فجر  با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مدیران اداره های شهرستان داراب با زیارت تربت پاک شهدا انقلاب اسلامی در صحرای پوشنج آغاز شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ مدیران اداره های شهرستان با حضور در قبرستان صحرای پوشنج و قرائت زیارت عاشورا و فاتحه بر مزار شهدا انقلاب اسلامی داراب یاد و خاطره آن مردان آزاده را گرامی داشتند.

    حضور در حسینیه حضرت آیت ا… نسابه دومین برنامه اولین روز دهه مبارک در داراب بود. فرماندار داراب حسینیه حضرت آیت ا… نسابه و در جمع روحانیون و مدیران شهرستان گفت: برکات فراوان نظام و انقلاب برای کشور و داراب و نجات ملت ایران از رژیم طاغوت و از وابستگی به آمریکا و بیگانگان و قراردادن اختیار کشور در دست مردم می باشد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: تحول ایجاد شده در کشور و داراب به برکت نظام جمهوری اسلامی و خصوصا خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف گاز رسانی، آبرسانی، و… می باشد.
    قاسم پور افزود: تکلیف مسئولین در برابر انقلاب خدمت به مردم و کار و تلاش و مدیریت جهادی است.
    فرماندار به مجاهدتهای آیت ا.. نسابه در دوران قبل و بعداز انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: حضرت آیت ا.. نسابه رهبر انقلاب داراب بودند و نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند.
    نماینده سیاسی دولت در شهرستان گفت: امام مسیر تاریخ را تغییر داد و باعث بیداری نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان جهان شد.
    فرماندار در پایان گزارشی از وضعیت پروژه های شهرستان، پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی .. مطرح کرد.

    حجه الاسلام ناصری به نمایندگی از بیت حضرت آیت ا… نسابه ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: آیت ا… نسابه به همراه بزرگان از روحانیت داراب نهضت اسلامی را در این شهرستان تا پیروزی انقلاب پیش بردند. افتخار داراب این بود که در بین همه شهرها اولین شهری بود که مجسمه طاغوت را به زمین کشید. بیعت بزرگی که در ابتدای پیروزی انقلاب مردم داراب به همراه آیت ا… نسابه با امام انجام دادند حتما در کشور بی نظیر است زیرا در اوایل انقلاب که امکانات هم بسیار اندک بود  این عالم بزرگوار ۱۲ هزار نفر از مردم داراب را به قم اعزام کردندو در مدرسه فیضیه با امام راحل دیدار کردند، امام بزرگوار احترام ویژه ای برای حضرت آیت ا… نسابه قائل بودند.

     

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “حجه الاسلام ناصری: بیعت بزرگ مردم داراب به همراه آیت ا… نسابه با امام؛ حتما در کشور بی نظیر است”
    1. چرا سخنرانی آقای امام را سانسور کردید؟!!!