جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در مراسم گرامی داشت روز داراب و به همت انجمن توسعه پایدار، از پاکبانان زحمت کش شهرداری داراب تقدیر شد

    شناسه : 13851 ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 1810 بازدید ارسال توسط :

    در مراسم گرامی داشت روز داراب و به همت انجمن توسعه پایدار، از پاکبانان زحمت کش شهرداری داراب تقدیر شد به گزارش عصر داراب نیوز، آئین گرامی داشت روز داراب با حضور اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌ فرهنگی، عسکری نماینده مردم در مجلس، سعدی فرماندار ویژه داراب و جمعی از مدیران استانی […]

    در مراسم گرامی داشت روز داراب و به همت انجمن توسعه پایدار، از پاکبانان زحمت کش شهرداری داراب تقدیر شد
    پ
    پ

    در مراسم گرامی داشت روز داراب و به همت انجمن توسعه پایدار، از پاکبانان زحمت کش شهرداری داراب تقدیر شد

    به گزارش عصر داراب نیوز، آئین گرامی داشت روز داراب با حضور اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌ فرهنگی، عسکری نماینده مردم در مجلس، سعدی فرماندار ویژه داراب و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی پس از چند سال توقف در محل سلما برگزار شد.

    در این مراسم به رسم سال های گذشته و همت انجمن توسعه پایدار داراب، به پاس تلاش و زحمات قابل تقدیر پاکبانان شهرداری داراب تندیس روز داراب و هدایایی به رسم یادبود و قدر شناسی به این گروه تلاشگر تقدیم گردید.

    انجمن توسعه پایدار داراب در سال های گذشته نیز تندیس روز داراب را به کادر درمان و پرستاران بیمارستان و کارکنان اورژانس داراب بواسطه خدمات در خور توجه بویژه در ایام کرونا تقدیم کرده است.

    همچنین تندیس ۵ فرودین و روز داراب به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌ فرهنگی تقدیم شد.

    اوحدی در سخنانی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم وعده داد تا روز تاریخی داراب در تقویم رویدادهای ملی کشور در سال ۱۴۰۱ ثبت گردد.

    در این مراسم دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، خطاب به اوحدی عنوان داشت: مردم داراب تمدن هفت هزارساله دارند و آثار این تمدن وجود دارد.

    وی افزود: در صلحنامه امام حسن مجتبی (ع) از دارابگرد نام برده شده، در حوزه سیاسی نیز مردم داراب در دوران گذشته پیرو خط امام بودند و به پیام رهبری لبیک گفتند. مردم داراب در ناملایمات مثل کوه ایستادند و خم به ابرو نیاوردند

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.