چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ۸۰۴۲ ابتلا و ۲۹۱ فوتی کرونا در کشور / ۱۵۱ مورد ابتلا و ۵ فوتی در فارس تا کنون/ زنگ خطر در فارس به صدا در آمده است

    شناسه : 10693 ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 1483 بازدید ارسال توسط :

    طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور و ۱۸ نفر به کووید_ ۱۹ در استان فارس گزارش شده است. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در توضیح آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور گفت: بر اساس یافته های آزمایشگاهی و […]

    ۸۰۴۲ ابتلا و ۲۹۱ فوتی کرونا در کشور / ۱۵۱ مورد ابتلا و ۵ فوتی در فارس تا کنون/ زنگ خطر در فارس به صدا در آمده  است
    پ
    پ

    طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور و ۱۸ نفر به کووید_ ۱۹ در استان فارس گزارش شده است.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در توضیح آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور گفت: بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۸۸۱ مورد قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در کشور ثبت شد. همچنین متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

    وی گفت: به این ترتیب کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید و متاسفانه مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

    وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

    همچنین معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تأئید ابتلای ۱۸ نفر به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس خبر داد.

    عبدالرسول همتی سه‌شنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران گفت: تعداد کسانیکه در استان فارس از ابتدا تاکنون ابتلای آنان به کووید ۱۹ تایید شده، به عدد ۱۵۱ نفر رسیده است.

    همتی تصریح کرد که این افزایش ناگهانی موارد ابتلا، به معنای به صدا درآمدن زنگ خطر برای تمام شهروندان ساکن در استان فارس است.

    او با بیان اینکه تاکنون ۵ نفر از هم استانی‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند، افزود: اگرچه با انجام اقدامات درمانی لازم، تاکنون ۱۸ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، اما این موضوع نباید باعث سهل انگاری هم استانی‌ها در رعایت نکات توصیه شده شود.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین گفت: ۴۲ نفر نیز با وضعیت عمومی خوب در ایزوله خانگی به سر می‌برند.

    همتی افزود: موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تأکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست تا به کمپین «در خانه بمانیم» بپیوندند تا با همیاری همه بتوانیم هر چه زودتر، این بحران را پشت سر بگذاریم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.