سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان در دهه فجر در داراب افتتاح و کلنگ زنی می شود

    شناسه : 14636 ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 156 بازدید ارسال توسط :

    سعدی فرماندار ویژه داراب: ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان در دهه فجر در داراب افتتاح و کلنگ زنی می شود به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  نشست خبری فرماندار ویژه شهرستان داراب به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تخیلی خبریدعصر داراب نیوز؛ فرهادی سعدی […]

    ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان در دهه فجر در داراب افتتاح و کلنگ زنی می شود
    پ
    پ

    سعدی فرماندار ویژه داراب: ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان در دهه فجر در داراب افتتاح و کلنگ زنی می شود

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  نشست خبری فرماندار ویژه شهرستان داراب به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه تخیلی خبریدعصر داراب نیوز؛ فرهادی سعدی به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت و افزود: در شهرستان داراب قریب به ۷۰ طرح و پروژه و با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان، آماده بهره برداری است که پیشنهاد دادیم ۱۹ بهمن ماه برخی از پروژه های مهم را توسط مسؤلین استانی افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

    نماینده عالی دولت در داراب افزود: در حوزه بهسازی و آسفالت معابر روستایی؛ بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت در روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان؛ در حوزه آب آشامیدنی ۷ پروژه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان که شامل آبرسانی به مجموعه فورگ، قلعه بیابان و رکن آباد، شهرک هفت هکتاری، بانوج و آبرسانی به داراب با حفر ۶ حلقه چاه انحام شده است. در حوزه ورزش؛ سالن ورزشی پردیس داراب و چمن مصنوعی در دریمی و تیزاب به بهره برداری خواهند رسید.

    وی افزود: در حوزه گازرسانی پروژه های ۲ و ۳ محور نوایگان بااعتبازی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان، در حوزه بهداشت و درمان؛ خانه بهداشت شهرک ثارالله افتتاح و ۴ خانه بهداشت در روستاهای ماریان، مرز و فدامی کلنگ زنی می شود. در حوزه آسفالت معابر شهری که فاز اول آن به بهره برداری رسید شامل خیابان ۲۲ بهمن، شهید رجایی و چند خیابان دیگر که مجموعا ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در شهر داراب انحام شده، معابر مسکن مهر جنت شهر که توسط شهرداری جنت شهر انجام شده است. در حوزه آموزشی و فرهنگی در بخش نوسازی مدارس ۴ مدرسه شامل مدرسه ۴ کلاسه روستای خیرآباد، مدرسه ۳ کلاسه روستای دنگان، مدرسه ۶ کلاسه روستای شمس آباد و مدرسه ۶ کلاسه روستای حسن آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

    وی در ادامه گفت: در حوزه راه عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور داراب قلاتویه ، روکش بخشی از گردنه گدارپنبه و حدود ۳ کیلومتر محور قدیم داراب، فسا انجام شده که البته در این بخش کارهای زیادی در حال انجام است که آن شالله در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در این حوزه شاهد خواهیم بود؛ در حوزه فرودگاه پروژه کلنگ زنی سطوح پروازی و فنس کشی اراضی تحت مالکیت فرودگاه؛ در حوزه کشاورزی سردخانه های بالای صفر درجه با ظرفیت ۳ هزار تن و تولید انواع کودهای زیستی مایع و کامل را در شهرک صنعتی با ظرفیت هزار تن در جنت شهر، گلخانه ۲۸۰۰ متری خیراباد، گلخانه ۵۰۰۰متری و همینطور ۲۰۰۰ متری در بخش فسارود و سردخانه ۱۹۰ تنی در بخش فسارود خواهیم داشت.

    فرماندار ویژه شهرستان داراب در ادامه افزود: احداث ۵ واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان توسط کمیته امداد، بهسازی مسکن های روستایی توسط بنیاد مسکن در روستاها، آبرسانی به فضای شهر دوبرجی. برنامه های فرهنگی و هنری و پزشکی نیز در این ایام هم داریم.

    فرماندار ویژه داراب در خصوص تعیین تملیف مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد داراب گفت: طی تناس با مدیر مل فرهنگ و ارشاد استان فارس از وی خواسته ایم تا هر چه زودتر فکری به حال جامعه فرهنگی و هنری شهرستان کند زیرا بنا به برخی دلائل از جمله کاهش میزان حقوق برخی کارکنان اداره ها که به وزارت ارشاد منتقل می شوند کسی مسئولیت را نپذیرفت.

    سعدی همچنین در پاسخ به اعتراض مردم در خصوص کمربندی غربی گفت: اولین مشکل این جاده مشخص نبودن متولی آن بود که هیچکدام از اداره های شهرستان مسئولیت آنرا نمی پذیرفته با رایزنی با مسئولین استانی فعلا اداره راه و شهرسازی عملیات آسفالت و تعریض را انجام می دهد و بعد اداره راهداری نسبت به روشنایی اقدام خواهد کرد اما در حال حاضر این جاده در حال تعریض و آسفالت است و به محض اتمام خط کشی انجام خواهد شد. ضمن اینکه شرکتی که عملیات اجرایی آسفالت و تعریض را انجام می دهد بسیار کند است که مورد اعتراض ما هم هست.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.