شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • گوشه ای از فعالیت های کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) روستای هیربدان

    شناسه : 4007 ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 2330 بازدید ارسال توسط :

    عصر داراب؛ جلیل سلمان- یکی از کانون های فرهنگی فعال در روستای هیربدان شهرستان داراب، کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) می باشد که از ابتدای شروع فعالیت خود اُنس با قرآن کریم را محور اساسی برنامه های خود قرار داده است. این کانون که بیشتر اعضای آنرا نونهالان دختر و پسر تشکیل می دهند […]

    گوشه ای از فعالیت های کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) روستای هیربدان
    پ
    پ

    عصر داراب؛ جلیل سلمان- یکی از کانون های فرهنگی فعال در روستای هیربدان شهرستان داراب، کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) می باشد که از ابتدای شروع فعالیت خود اُنس با قرآن کریم را محور اساسی برنامه های خود قرار داده است.

    این کانون که بیشتر اعضای آنرا نونهالان دختر و پسر تشکیل می دهند بطور ویژه ای به آموزش مفاهیم قرآنی پرداخته که مورد استقبال اهالی و خانواده های اعضای کانون قرار گرفته است.

    برگزاری جلسات آشنایی با احکام قرآنی، حفظ جزء سی ام قرآن کریم، آشنایی با آثار و شخصیت بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، تشکیل گروه مولودخوانی، تشکیل گروه سرود، تشکیل گروه تعزیه، بازدید از بقاع متبرکه، بازدید از گلزار شهدا و آشنایی با شهدای جنگ تحمیلی و برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی از جمله فعالیت های ثبت شده در این کانون می باشد.

     

     

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “گوشه ای از فعالیت های کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) روستای هیربدان”
    1. مدیریت محترم سایت وزین عصر داراب
      جناب آقای مهندس علی زارعی
      با سلام
      از بذل توجه حضرتعالی به فعالیتهای کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) روستای هیربدان تشکر می نماییم.
      قطعا انعکاس فعالیتهای قرآنی نونهالان کانون عاملی جهت ترغیب و تشویق آنان خواهد شدتا در این مسیر ارزشمند با توان بیشتری حرکت نمایند.
      از خداوند مهربان برای حضرتعالی آرزوی سلامتی و موفقیت می نماییم.

      با تشکر
      اعضای کانون فرهنگی هنری حسن بن علی(ع) روستای هیربدان

      • سلام، سپاسگزار از محبت شمائیم. ما هم بر حسب وظیفه ای که در حوزه رسانه داریم آماده انعکاس خبرهای فرهنگی بخصوص تلاشی که همشهریان عزیز در حوزه قرآن دارند هستیم. امید که با گسترش فعالیت های قرآنی زمینه ای برای رشد و بالندگی نونهالان و آشنایی عمیق با معارف قرآن و عترت فراهم شود.