جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • گردهمایی بزرگ مداحان داراب در اولین روز محرم برگزار شد

    شناسه : 1483 ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۷ 1042 بازدید ارسال توسط :

    گردهمایی بزرگ مداحان داراب با حضور غلامرضا پیروانی مداح و سرمربی سابق تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و حاج کاظم محمدی از مداحان مطرح استان فارس برگزار شد. در این همایش که در روز پنجشنبه ۲۳ مهرماه در سالن فرهنگ و هنر داراب برگزار شد  حاج کاظم محمدیمداح مطرح استان فارس به تشریح وظایف مداحان […]

    گردهمایی بزرگ مداحان داراب در اولین روز محرم برگزار شد
    پ
    پ

    گردهمایی بزرگ مداحان داراب با حضور غلامرضا پیروانی مداح و سرمربی سابق تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و حاج کاظم محمدی از مداحان مطرح استان فارس برگزار شد.
    در این همایش که در روز پنجشنبه ۲۳ مهرماه در سالن فرهنگ و هنر داراب برگزار شد  حاج کاظم محمدیمداح مطرح استان فارس به تشریح وظایف مداحان بویژه در ایام محرم پرداخت.

    وی در بخشی از سخنان خود به تلاش غرب برای نفوذ در میان مداحان و هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: باید مواطب بود تا تفکرات امثال سید صادق شیرازی که با پشتوانه مالی انگلیس تلاش دارد تا در هیئات مذهبی و در میان مداحان نفوذ کرده و خطر بزرگی برای مذهب تشیع است در میان شما رخنه نکند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “گردهمایی بزرگ مداحان داراب در اولین روز محرم برگزار شد”
    1. سلام خیلی عالی هست. یا حسین علیه السلام