سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کمک ۳۰۰ میلیاردی خیرین تأمین سلامت در استان فارس / از حاج احمد علی شاکر خیر نیکوکار جنت شهری تجلیل شد

    شناسه : 684 ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 1059 بازدید ارسال توسط :

    رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز اعتقاد دارد كه اگر خيرين تامين سلامت استان فارس همراهي نداشتند، دسترسي به ۹۰ درصد اقدامات انجام شده در عرصه پزشكي در اين استان كه در سال‌هاي اخير عملياتي شده است، امكان‌پذير نبود. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، دكترمحمدهادي ايمانيه شامگاه پنجشنبه ۲۲ […]

    کمک ۳۰۰ میلیاردی خیرین تأمین سلامت در استان فارس / از حاج احمد علی شاکر خیر نیکوکار جنت شهری تجلیل شد
    پ
    پ

    رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز اعتقاد دارد كه اگر خيرين تامين سلامت استان فارس همراهي نداشتند، دسترسي به ۹۰ درصد اقدامات انجام شده در عرصه پزشكي در اين استان كه در سال‌هاي اخير عملياتي شده است، امكان‌پذير نبود.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، دكترمحمدهادي ايمانيه شامگاه پنجشنبه ۲۲ مرداد در سيزدهمين اجلاس خيرين تامين سلامت استان فارس كه با هدف تجليل از خيرين و خبرنگاران فعال عرصه سلامت فارس برگزار شد، حجم كمك‌هاي خيرين تامين سلامت طي ۱۳ سال گذشته را حدود ۳۰۰ ميليارد تومان اعلام كرد. در این مراسم که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد از حاج احمد علی شاکر خیر نیکوکار جنت شهری که هزینه ساخت مرکز ده تختخوابی جنت شهر را پرداخت کرده است تجلیل شد.
    ايمانيه گفت: بارها و بارها با خود انديشيده‌ام كه اگر خيرين عرصه سلامت حضور و همراهي نداشتند، بيش از ۹۰ درصد اقداماتي كه در حوزه پزشكي و درماني در استان فارس عملياتي شده و امروز به بهره‌برداري رسيده است، امكان‌پذير نبود.
    وي با قدرداني از رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه سلامت در استان فارس، همراهي آنان در انعكاس اخبار و رويدادهاي اين عرصه و اطلاع‌رساني مطلوب را زمينه‌ساز حضور گسترده‌تر و مناسب‌تر خيرين دانست.
    ايمانيه همچنين گفت: سال گذشته همچون سال‌هاي قبل از آن، مرهون لطف و همراهي خيرين عرصه سلامت بوديم و بالغ بر ۴۶ ميليارد تومان كمك‌هاي خيرين در استان فارس در عرصه‌ سلامت را شاهد بوديم.
    وي گفت: اين ميزان جداي از كمك‌هاي بسيار مردم براي ساخت بيمارستان‌هاي پيوند اعضا و سرطان جنوب و كمك آقاي زمان‌ثاني، خير محترم، براي ساخت مراكز مختلف درماني و پژوهشي بوده است.
    ايماني با تصريح اينكه امروز تاثيرگذاري خيرين تامين سلامت استان فارس، از مرزهاي كشور فراتر رفته است، گفت: با راه‌اندازي مراكزي مانند پيوند اعضا و سرطان و ساير بيمارستان‌هاي در حال احداث، شاهد حضور بيماران از سراسر دنيا با هدف دريافت خدمات درماني مطلوب، در شيراز هستيم.
    رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اشاره به بسترسازي براي جذب دانشجويان پزشكي از سراسر جهان در شيراز، گفت: امسال مهرماه بالغ بر ۲۰۰ دانشجوي خارجي از ۱۵ كشور جهان، تحصيل خود را در رشته پزشكي در شيراز آغاز مي‌كنند.
    ايماني همچنين با اشاره به عملياتي شدن گروه درماني سيار در استان فارس، گفت: ساخت تريلي‌هاي مخصوص دندانپزشكي مراحل نهايي را طي مي‌كند و با آماده شدن آنها، گروه‌هاي درماني به شكل سيار، خدمات خود را به مناطق محروم استان گسترش خواهند داد.
    اين مقام مسئول ابراز اميدواري كرد كه در سال ۹۵ و همچنين در برنامه ششم توسعه، پيش‌بيني‌هاي لازم براي تامين زمين از سوي راه و شهرسازي، منابع طبيعي و شهرداري‌ها براي محقق شدن اهداف نيك‌انديشان، در نظر گرفتن اقدامات خيرين به‌عنوان بخشي از ماليات خيرين و برداشته شدن ماليات گمركي براي كالاها و دستگاه‌هاي پزشكي، زمينه‌ساز رونق هرچه بيشتر حضور خيران در عرصه سلامت بشود.
    به گزارش ايسنا،‌ در اين مراسم از هفتاد خير عرصه سلامت استان فارس و خبرنگاران و عكاسان فعال در اين بخش، قدرداني و تجليل شد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “کمک ۳۰۰ میلیاردی خیرین تأمین سلامت در استان فارس / از حاج احمد علی شاکر خیر نیکوکار جنت شهری تجلیل شد”
    1. زنده باد جنت شهر با این مردم خوب و خیر