سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کمک ۳۰ میلیاردی خیرین در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز داراب

    شناسه : 6958 ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 880 بازدید ارسال توسط :

    هشتمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان داراب با بیش از ۳۰ میلیارد ریال کمک خیرین برای ساخت مدارس شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ هشتمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان داراب با حضور دستنیان مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس فارس، فرماندار داراب، خیرین، مدیر و […]

    کمک ۳۰ میلیاردی خیرین در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز داراب
    پ
    پ

    هشتمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان داراب با بیش از ۳۰ میلیارد ریال کمک خیرین برای ساخت مدارس شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ هشتمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان داراب با حضور دستنیان مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس فارس، فرماندار داراب، خیرین، مدیر و معاونین آموزش و پرورش، فرهنگیان و جمع کثیری از مردم در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد.

    خسرو ستوده رئیس انجمن خیرین شهرستان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب نیوز؛ میزان کمک خیرین در این جشنواره را بیش از ۳۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خیرین دارابی در این جشنواره تعهد کرده اند تا مبلغ ۳۰میلیارد ریال در امر ساخت و ساز مدارس کمک کنند. وی در خصوص برخی تعهدات خیرین افزود: یک مدرسه در لایزنگان، یک مدرسه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در اعراب عبدلی، دو مدرسه در جنت شهر به ارزش ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومان، یک مدرسه در شهرک ایثار به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان و یک آموزشگاه در رستاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان که سر جمع همه تعهدات خیرین به ۳ میلیارد تومان خواهد رسید.

    ستوده در ادامه افزود: مجمع خیرین داراب در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار متر مربع بنای خیر ساز را در دستور کار دارد و در سال جاری هم بیش از ۵ هزار متر مربع به آن اضافه شده است.

    امسال با همکاری اداره آموزش و  پرورش برنامه  از خیرینی که در سال های دور و قبل از جشنواره ها  اقدام به ساخت و ساز کرده اند تکریم کردیم.

    با توجه به اینکه شهرستان داراب فضای گسترده ای دارد و بیش از  ۴۵ درصد از مدارس تخریبی بوده و از استاندارد های لازم برخوردار نیست به همه کسانی که توان دارند توصیه می کنیم که هیچ کار خیری بهتر از مدرسه سازی نیست.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.