سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک در داراب

    شناسه : 14213 ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 376 بازدید ارسال توسط :

    کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک در داراب به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی داراب از عملیات مشترک مأموران انتظامی این شهرستان و استان البرز خبر داد و گفت: در این عملیات، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد. سرهنگ “علیرضا نوشاد” اظهار داشت: در پی تعامل مأموران پلیس استان […]

    کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک در داراب
    پ
    پ

    کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک در داراب

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی داراب از عملیات مشترک مأموران انتظامی این شهرستان و استان البرز خبر داد و گفت: در این عملیات، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

    سرهنگ “علیرضا نوشاد” اظهار داشت: در پی تعامل مأموران پلیس استان البرز با این فرماندهی، اطلاع حاصل گردید که شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به نگهداری مواد مخدر می کند.

    وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی منزل این فرد در یکی از روستاهای شهرستان داراب شناسایی و مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.