چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کسب مدال های رنگانگ بانوان کاراته کار دارابی در مسابقات کشوری

    شناسه : 9557 ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 1975 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسابقات کشوری کاراته در شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار شد. در این مسابقات تقریبا ۱۰۰۰ شرکت کننده ( ۸۴۹ نفر در رشته کومیته (مبارزه) و ۲۶۹ نفر در رشته کاتا ( فرم و تکنیک)) حضور داشتند که از این تعداد، ۱۷ کاراته کار دارابی در تیم استان […]

    کسب مدال های رنگانگ بانوان کاراته کار دارابی در مسابقات کشوری
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسابقات کشوری کاراته در شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار شد.
    در این مسابقات تقریبا ۱۰۰۰ شرکت کننده ( ۸۴۹ نفر در رشته کومیته (مبارزه) و ۲۶۹ نفر در رشته کاتا ( فرم و تکنیک)) حضور داشتند که از این تعداد، ۱۷ کاراته کار دارابی در تیم استان فارس به مسابقه پرداختند.
    تیم استان فارس از بین ۲۴ تیم حاضر، رتبه دوم کشوری را کسب کرد که شاهکار بزرگی بود و ۷ ورزشکار دارابی مقام کسب کردند. تیم دارابی با همراهی مرضیه بدرود به عنوان مربی و مهری امیرخانی به عنوان سرپرست تیم استان فارس توانستند حائز این رتبه شوند.
    نیایش زرین ( خردسالان) و فاطمه تارخ (امید) طلا کسب کردند. ساغر رحیمی و شادی گلشنی ( نونهالان) مقام دوم و فاطمه زارع، حدیث زارع و زهرا عزت زاده (بزرگسالان) سوم شدند.
    تیم استان فارس تیم ۵۴ نفره بود که هم در کومیته رنگی (کمربند رنگی) و هم در کومیته بزرگسالان ( کمربند قهوه ای) مقام دوم کشوری کسب کرد و یک کاپ به گراش و یک کاپ به مربی تیم کاراته کاران دارابی، سرکار خانم مرضیه بدرود داده شد.
    لازم به ذکر است خانم مرضیه بدرود به عنوان داور و مهری امیرخانی به عنوان سر داور در این دوره از مسابقات به قضاوت پرداختند.
    گفتنی است در آذر ماه مسابقات جنوب کشور به میزبانی شیراز، ۳ آبان ماه انتخابی تیم ملی و بهمن ماه مسابقات بین المللی پیش روی بانوان کاراته کار دارابی است. پایگاه خبری عصر داراب نیوز برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت دارد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.