پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس: مهمترین مشکل در حوزه ورزش داراب از دست رفتن روحیه ورزشکاران است/ تا پایان سال؛ چمن ورزشگاه را بر می داریم و چمن مصنوعی می کاریم

    شناسه : 4428 ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۳۴ 742 بازدید ارسال توسط :

    مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: حرکت سازندگی در ۵ سال گذشته  در داراب خیلی کند بوده است. به گزارش خبرنگار عصر داراب نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان فارس در سفر یک روزه به داراب ضمن شرکت در جلسه ای با حضور مسوولین و ورزشکاران شهرستان داراب، از نزدیک با مشکلات موجود در […]

    کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس: مهمترین مشکل در حوزه ورزش داراب از دست رفتن روحیه ورزشکاران است/  تا پایان سال؛ چمن ورزشگاه را بر می داریم و چمن مصنوعی می کاریم
    پ
    پ

    مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: حرکت سازندگی در ۵ سال گذشته  در داراب خیلی کند بوده است.

    به گزارش خبرنگار عصر داراب نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان فارس در سفر یک روزه به داراب ضمن شرکت در جلسه ای با حضور مسوولین و ورزشکاران شهرستان داراب، از نزدیک با مشکلات موجود در بخش های مختلف تربیت بدنی داراب آشنا شد.

    وی در پایان این سفر یک روزه در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب نیوز گفت:  رفتن  به شهرستان ها جزء شرح وظایف ماست، متأسفانه در این یکسال گذشته بخاطر مشکلات کاری نتوانسته بودیم به داراب بیاییم و  بعد از چند سال دوری از ورزش با مشکلات داراب در عرصه ورزش آشنا نبودیم.

    کامیاب از دیدار با اهالی ورزش شهرستان داراب خبر داد و افزود: در این سفر با اهالی  ورزش و مسوولین شهرستان داراب دیداری داشتیم و همچنین از چند پروژه ورزشی بازدید میدانی به عمل آمد که  ان شاا… برنامه ریزی کنیم تا در یک زمان معین  و خیلی سریع هم در بخش سخت افزاری و هم نرم افزاری  مسائل و مشکلات این شهرستان مرتفع شود.

    مدیر کل ورزش و جوانان فارس، حرکت سازندگی در ۵ سال گذشته در داراب را خیلی کند ارزیابی کرد و گفت: در حوزه زیر ساخت ها متأسفانه وضعیت داراب خوب نیست. در بین شهرستان های استان فارس، داراب بیشترین پروژه های نیمه تمام را دارد. ۲۰ پروژه نیمه تمام برای یک شهرستان خیلی زیاد است و این نشان می دهد که در ۵ سال گذشته حرکت سازندگی خیلی کند صورت گرفته. می طلبد که همه همکاری کنند و برای یکی دوسال اعتبارات را بگذاریم و پروژه ها را تمام کنیم. مضاف بر اینکه شهرستان داراب با توجه به پتانسیل هایی که دارد ظرفیت این را دارد که پروژه های جدید هم شروع کنیم.

    کامیاب با اعلام عدم  وجود فضا و تجهیزات مناسب ورزشی  در داراب اظهار داشت: در ورزشگاه و در بخش فوتبال به خاطر بی آبی زمین چمن عملا خشک شده و ما امروز مصوب کردیم که یک زمین چمن مصنوعی تا آخر امسال در شهرستان ایجاد شود. یا مثلا با توجه با سبقه ی ورزشکاران در دو و میدانی، ضرورت دارد که ما به فکر ایجاد یک پیست دو و میدانی استاندارد باشیم که بچه ها تمرینات خود را شروع کنند و دغدغه خاطر نداشته باشند. در بقیه بخش ها هم همینطور هست. نه فضای مناسب و نه تجهیزات کافی وجود دارد.

    مدیر کل ورزش و جوانان فارس، مهمترین مشکل شهرستان را بی انگیزگی و از بین رفتن روحیه ی ورزشکاران عنوان کرد و افزود:  پروژه های نیمه تمام یک فرصت است و در ساخت آن هم کسی به پای ما نمی رسد چون در هفته دولت در کل کشور ۵۶ پروژه ورزشی افتتاح شده که ۴۳ تا در استان فارس بوده؛ اما چیزی که مرا نگران کرد روحیه بچه ها در جلسه بود. دیدم که اینقدر که به بچه ها قول داده شده و عملی نشده خیلی نگران هستند. امیدوارم  این نگرانی از بین برود و انگیزه ها برگردد.

    کامیاب از تأمین اعتبار پروژه تعمیرات ورزشگاه خبر داد و گفت: نماینده شهرستان اعتبار این پروژه را از وزارت نفت گرفته  است. ما کلا چمن ورزشگاه را بر می داریم و چمن مصنوعی می کاریم. نور را تامین  می کنیم. پیست دور آن هم آسفالت می کنیم. سکوها هم تعمیر می کنیم تا یک مجموعه مسابقه ای شود خوابگاه هم که درست شود مکمل هم باشند تا بتوانند در میزبانی ها هم کمک کنند. امیدواریم تا اخر این سال این کار را انجام دهیم.

    وی در خصوص جمع بندی سفر به داراب بیان داشت: امروز با رئیس اداره ورزش و جوانان جمع بندی کردیم؛ ایشان مسایل و مشکلات را به صورت کتبی و بر اساس واقعیت ها و ظرفیت های شهرستان  بنویسند تا کمک کنیم و ان شاا… محرومیت ها از اینجا رخت بر بندد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.