جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کارگاه آموزشی خبرنگاری و آشنایی با خبرگزاری پانا برگزار شد

    شناسه : 6036 ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 807 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه  تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، یک دوره کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور ۲۵ تن از مربیان سازمان دانش آموزی مناطق شرق فارس در دبیرستان استعداد های درخشان برگزار شد.      روح اله فیروزی ضمن خیر مقدم به کارشناسان دانش آموزی حاضر در جلسه با […]

    کارگاه  آموزشی خبرنگاری و آشنایی با خبرگزاری پانا برگزار شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه  تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، یک دوره کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور ۲۵ تن از مربیان سازمان دانش آموزی مناطق شرق فارس در دبیرستان استعداد های درخشان برگزار شد.

         روح اله فیروزی ضمن خیر مقدم به کارشناسان دانش آموزی حاضر در جلسه با اشاره به مشکلات موجود در داراب گفت :  آموزش و پرورش داراب بعد از ناحیه ۴ شیراز و مرودشت بیشترین جمعیت دانش آموزی دارد و با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاها با مشکلات عدیده ای مواجه است.

    مدیر آموزش و پرورش داراب با اشاره به نقاط قوت شهرستان و از جمله  وجود دانش آموزان مستعد گفت : داراب  موفقیت هایی نظیر کسب رتبه برتر استانی در مسابقات ورزشی و هم چنین در حوزه سلامت به دست آورده است و در المپیاد و کنکور و ارائه مقالاتی بین المللی موفقیت های چشمیگری به دست آورده است.

        وی در خصوص اهمیت و جایگاه خبرنگاری و رسانه ها گفت : خبرنگار می تواند در برجسته کردن موفقیت های دانش آموزان و فرهنگیان نقش ویژه ای داشته باشد. هم چنین خبرنگار در صورتی که آزادانه فعالیت کند می تواند در آشکار فاش کردن  فسادهای اقتصادی  به دولت کمک کند.

         در این دوره  دو روزه دو تن از کارشناسان خبرنگاری،  مریم ترابی ، مسئول خبرگزاری پانا و آقای  رستگاری  حضور داشتند و شیوه های خبر نویسی  و خبرگزاری را به خبرنگاران  آموزش دادند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.