جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • پیکر مهاجر الی الله؛حاج حسین استخری در گلزار شهدا شیراز آرام گرفت

    شناسه : 1479 ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۵۳ 865 بازدید ارسال توسط :

    مراسم تشييع پيكرهاي پنج تن ديگر از مهاجران الي‌الله، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، در شيراز تشييع و تدفين شد. به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنای فارس، صبح پنجشنبه ۲۳ مهرماه، مراسم تشييع پيكرهاي پنج تن ديگر از جان‌باختگان فاجعه منا، از محل حرم حضرت شاهچراغ(ع) تا ميدان شاهزاده قاسم، در […]

    پیکر مهاجر الی الله؛حاج حسین استخری در گلزار شهدا شیراز آرام گرفت
    پ
    پ

    مراسم تشييع پيكرهاي پنج تن ديگر از مهاجران الي‌الله، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، در شيراز تشييع و تدفين شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنای فارس، صبح پنجشنبه ۲۳ مهرماه، مراسم تشييع پيكرهاي پنج تن ديگر از جان‌باختگان فاجعه منا، از محل حرم حضرت شاهچراغ(ع) تا ميدان شاهزاده قاسم، در شيراز تشييع و پس از آن براي تدفين به گلزار شهداي منتقل شد.
    در این مراسم پیکر حاج حسین استخری مهاجری که دیدار معشوق را بر طواف خانه حضرتش ترجیح داد بر دستان مردم خدا جوی فارس تشیع و به در گلزار شهدا قصرالدشت شیراز به خاک سپرده شد. مراسم یادبود آن پرستوی خونین بال حج ابراهیمی پنجشنبه ۳۰ مهر ماه در مصلی نماز جمعه داراب برگزار خواهد شد.
    استان فارس كه در حج امسال ۳هزار زائر به عربستان اعزام كرده بود، در فاجعه منا ۴۹ جان‌باخته داشت كه تاكنون پيكرهاي ۳۰ نفر از آنان به وطن بازگردانده شده است.
    در آخرين مرحله از انتقال پيكرهاي مهاجران الي‌الله به كشور، پيكر هشت تن از قربانيان فاجعه منا به استان فارس بازگردانده شد كه پنج تن آنان در شيراز، دو تن در آباده و يك تن ديگر در لامرد تشييع و تدفين شدند.
    به گفته مسئولان هنوز زمان انتقال پيكرهاي ۱۱ تن از جان‌باختگان آن فاجعه به شيراز مشخص نيست و نام قريب به ۸ نفر نيز در ميان مفقودان قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “پیکر مهاجر الی الله؛حاج حسین استخری در گلزار شهدا شیراز آرام گرفت”
    1. سلام
      حجشان مقبول و روحشان شاد.
      صلوات