سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • پروژه آب سد رودبال به زرین دشت به بهره برداری رسید/انتقال آب به شهرپیر و دبیران از مسیر دوراهی خسویه انجام خواهد شد

    شناسه : 13499 ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۶ 545 بازدید ارسال توسط :

    پروژه آب سد رودبال به زرین دشت به بهره برداری رسید/انتقال آب به شهرپیر و دبیران از مسیر دوراهی خسویه انجام خواهد شد امروز پنج طرح حوزه وزارت نیرو در استان فارس به شکل ارتباط تصویری با رئیس جمهور افتتاح شد. پروژه آبرسانی به حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت از جمله پروژه های وزارت […]

    پروژه آب سد رودبال به زرین دشت به بهره برداری رسید/انتقال آب به شهرپیر و دبیران از مسیر دوراهی خسویه انجام خواهد شد
    پ
    پ

    پروژه آب سد رودبال به زرین دشت به بهره برداری رسید/انتقال آب به شهرپیر و دبیران از مسیر دوراهی خسویه انجام خواهد شد

    امروز پنج طرح حوزه وزارت نیرو در استان فارس به شکل ارتباط تصویری با رئیس جمهور افتتاح شد.
    پروژه آبرسانی به حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت از جمله پروژه های وزارت نیرو در استان فارس بود که بصورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد

    در افتتاحیه این مراسم محمد خلیل عسکری مسئول دفتر نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قرارداد این پروژه از ۱۴ اردیبهشت ١٣۹۸ تنظیم شده و در سال ١٣۹۸ مبلغ ۱۲٠ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت.
    وی افزود: در سال ١٣۹۹، با پیگیری های جدی دکتر عسکری نماینده ی داراب و زرین دشت مبلغ ۸۴٠ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته که ۳۵٠ میلیارد ریال آن مربوط به سال ۹۸ و در قالب بدهی به پیمانکار بوده است.

    او ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۸۰٠ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته که ۲۰٠ میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده و۶۰٠ میلیارد ریال دیگر بزودی پرداخت خواهد شد .

    مسئول دفتر نماینده داراب و زرین دشت همچنین اعلام کرد با پیگیری های نماینده، طرح مطالعاتی انتقال آب به دبیران و شهرپیر که قراربود از گردنه ی شهرپیر انجام شود بدلیل بار مالی بسیار بالا و تاخیر در انجام پروژه از مسیر دوراهی خسویه به سمت دبیران و شهرپیر انجام خواهد شد. همچنین انتقال آب سد رودبال به روستاهای درمسیر انتقال، از اولویت های مهم نماینده دانست.

    تامین اعتبار جهت تکمیل فاز ۲ و ۳ تصفیه خانه ی سد رودبال از دیگر مسائلی بود که ایشان همکاری معاونت استانداری و کمیسیون عمران مجلس را مطالبه کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.