سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • یازدهم اسفندماه، اولین مرحله از تزریق واکسن کرونا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) انجام خواهد شد

    شناسه : 12672 ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 476 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رییس شبکه بهداشت و درمان داراب از تزریق واکسن کرونا مطابق با دستورالعمل کشوری با اولویت کادر درمان خبر داد. دکتر عزیز محمد ارجمند با بیان اینکه کادر درمان در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند  توضیح داد: در حال حاضر ۷۵ دوز واکسن به شهرستان داراب تعلق گرفته […]

    یازدهم اسفندماه، اولین مرحله از تزریق واکسن کرونا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) انجام خواهد شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رییس شبکه بهداشت و درمان داراب از تزریق واکسن کرونا مطابق با دستورالعمل کشوری با اولویت کادر درمان خبر داد.

    دکتر عزیز محمد ارجمند با بیان اینکه کادر درمان در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند  توضیح داد: در حال حاضر ۷۵ دوز واکسن به شهرستان داراب تعلق گرفته است که ۴۰ دوز آن به کادر درمان و ۳۵ دوز به کادر بهداشت در ارتباط مستقیم با کرونا ویروس تزریق خواهد شد.

    وی اولین مرحله تزریق واکسن کرونا را ساعت ده صبح روز دوشنبه یازدهم اسفندماه اعلام کرد و اظهار داشت: مکان این مرحله از واکسیناسیون کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) است و با مدیریت واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان، پرسنل بیمارستان که بر اساس دستورالعمل ها در اولویت دریافت واکسن قرار دارند واکسن دریافت خواهند کرد.

    دکتر ارجمند افزود: ۳۵ دوز تعلق گرفته به نیروهای بهداشتی شامل پرسنل مرکز منتخب ۱۶ ساعته، پرسنل نمونه گیر تست کووید مراکز روستایی و پرسنل واحد بیماری های واگیر شبکه است که وظیفه نمونه گیری از مبتلایان به کرونا ویروس را بر عهده دارند و در روز سه شنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

    وی ادامه داد: با توجه به فراهم شدن امکانات، واکسن های مربوط به مرحله اول و دوم به شهرستان داراب تعلق گرفته که امروز توسط واحد واگیر شبکه دریافت می شود.

    رییس شبکه بهداشت یادآور شد: جهت انجام تزریق کدملی، نام و نام خانوادگی، شغل و محل خدمت پرسنل دریافت کننده واکسن و شماره سریال واکسن در فرم های مخصوص ثبت خواهد شد و پس از اتمام تزریق پوکه واکسن ها در پک مخصوص و طبق شماره سریال در محل مخصوص نگهداری و ثبت می گردد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پس از اعلام از طرف مسئولان توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان داراب امحا می گردد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.