پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • همایش لبیک یا حسین برگزار شد/ بهمنی رئیس اوقاف داراب: در حوزه ی پزشکی، دارو و بیمارستان وقفیات کم است

    شناسه : 4755 ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۲۹ 814 بازدید ارسال توسط :

     همایش لبیک یا حسین (ع)،  به منظور تجلیل  از اصحاب وقف، واقفین نیک اندیش و هیأت امنای بقاع متبرکه و مذهبی  در داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛  این همایش جزو برنامه های همه ساله ی اوقاف است که واحد فرهنگی این اداره  در روز اول محرم در سراسر کشور […]

    همایش لبیک یا حسین برگزار شد/ بهمنی رئیس اوقاف داراب: در حوزه ی پزشکی، دارو و بیمارستان وقفیات کم است
    پ
    پ

     همایش لبیک یا حسین (ع)،  به منظور تجلیل  از اصحاب وقف، واقفین نیک اندیش و هیأت امنای بقاع متبرکه و مذهبی  در داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛  این همایش جزو برنامه های همه ساله ی اوقاف است که واحد فرهنگی این اداره  در روز اول محرم در سراسر کشور برگزار می کند. و هدف از آن، تجلیل و تمجید از اصحاب وقف، واقفین نیک اندیش و هیأت امنای بقاع متبرکه و مذهبی است.

    بهمنی رئیس اداره اوقاف داراب در این همایش ضمن عرض تسلیت حلول ماه محرم، از کم شدن وقف در چند مدت اخیر خبر داد و گفت: باب وقف بسته نیست و مردم هر زمانی می توانند وقف کنند.

    بهمنی افزود: با توجه به نیاز جامعه می توانیم وقف کنیم. اما واقفین اعلام می کنند مورد وقف باید صرف روضه خوانی در ماه محرم و صفر شود. و این دست ما را می بندد. در حوزه ی پزشکی و دارو و بیمارستان وقفیات کم است.

    رئیس اداره اوقاف داراب  با اشاره به احداث بیمارستان و آثار مطلوب آن عنوان کرد: مثلا بیمارستان سرطان جنوب که در صدرای شیراز در حال ساخت است اداره ی اوقاف عهده دار تأمین هزینه ی آن است با ۱۰۸ میلیارد تومان. بیمارستان از جمله وقفیاتی است که ثمرات خوب و مناسب آنرا خواهیم دید.

    وی در ادامه، آمادگی کامل بقاع متبرکه در ایام ماه محرم و صفر را مهم دانست و عنوان کرد: انتظاری که از هیأت امنای بقاع متبرکه داریم در طول ایام محرم به ویژه دهه ی اول آستان مقدس امامزادگان این است که آمادگی کامل داشته باشند و زمینه ی مناسبی برای عزاداری مهیا کنند.

    dsc06693-copy dsc06732-copy dsc06693-copy

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.