پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • همایش رأی اولی ها با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز برگزار شد

    شناسه : 2700 ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 638 بازدید ارسال توسط :

    همایش رأی اولی ها ، با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، معاونان پرورشی و پشتیبانی، مدیران، دبیران و جمع کثیری از دانش آموزان رای اولی، در سالن آمفی تئاتر برگزار شد. قاسمپور فرماندار شهرستان داراب در این همایش ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه انتخابات در کشورمان، حضور دانش آموزان، مدیران، دبیران و […]

    همایش رأی اولی ها با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز  برگزار شد
    پ
    پ

    همایش رأی اولی ها ، با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، معاونان پرورشی و پشتیبانی، مدیران، دبیران و جمع کثیری از دانش آموزان رای اولی، در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.
    قاسمپور فرماندار شهرستان داراب در این همایش ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه انتخابات در کشورمان، حضور دانش آموزان، مدیران، دبیران و تمامی فرهنگیان را در انتخابات خواستار شد و گفت: با انتخاب اصلح و درست، ما به دیگران اجازه تصمیم گیری در مورد خود را نمی دهیم و می توانیم شهر و روستای خود را آباد کنیم.
    در این همایش؛ فیروزی مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از حضور مسئولان و کارشناسانی که در تدارک این همایش کوشش کردند در خصوص اهمیت انتخابات و رای اولی ها گفت : یکی از اهداف وزارت آموزش و پرورش مشارکت دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی هاست و انتخابات یکی از عرصه های مهم بروز و ظهور تصمیم گیری هاست.
    فیروزی یکی از ثمرات انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است را بالا رفتن آگاهی های مردم، دانش آموزان و دانشجویان دانست و اظهار داشت : شما امروز برای رسیدن به بلوغ سیاسی جشن می گیرید و با حضور در انتخابات تمرین دموکراسی انجام می دهید.
    وی یکی از مهم ترین شاخص های پیشرفت و توسعه کشور را انتخابات دانست و گفت: دانش آموزان با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور خود مشارکت می کنند و این نعمت بزرگی است باید قدر آن را بدانیم ، ما نباید در برابر اتفاقات بی تفاوت باشیم . وقتی دانش آموزان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی شرکت می کنند ، دانش آموزانی پرسشگر انقلابی و مشارکت جو و فعال تربیت می شوند.
    فیروزی، ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان در سند تحول بنیادین را بسیار مهم دانست و اظهارداشت : دانش آموزان امروز مدیران آینده کشور هستند و هدف از همایش رأی اولی ها این است که زمینه های رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان در زمینه های سیاسی و اجتماعی فراهم گردد.
    این برنامه با اجرای موسیقی، سرود های انقلابی و پخش کلیپ ا ز سخنان مقام معظم رهبری و رئیس جمهور روحانی با موضوع انتخابات و حضور پر شور در انتخابات همراه بود.
    در پایان این همایش دانش آموزان درحالی دست در دستان یکدیگر و پنجه در پنجه هم داشتند حضور خود را در انتخابات اعلام کردند.

    IMG_1440 (Copy) IMG_1447 (Copy) IMG_1466 (Copy) IMG_1470 (Copy)

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.