شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نماینده مردم داراب و زرین دشت: نماینده باید چند دوره ای باشد/ شهرهایی که پیشرفت کرده اند رسانه ها و خطبه های شان هم متمایز از رسانه های ماست

    شناسه : 7688 ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۳۶ 2082 بازدید ارسال توسط :

    نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: رسانه های ما در برابر نسل های آینده مسئولند همینطور که امروز رفتار من هم باید مسئولانه باشد به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  خبرنگار منشور داراب؛ رضا انصاری در همایش شوراها و دهیاران دهستان بالش بخش مرکزی شهرستان داراب، گفت:  تا انتخابات مجلس گذشته که […]

    نماینده مردم داراب و زرین دشت: نماینده باید چند دوره ای باشد/ شهرهایی که پیشرفت کرده اند رسانه ها و خطبه های شان هم متمایز از رسانه های ماست
    پ
    پ

    نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: رسانه های ما در برابر نسل های آینده مسئولند همینطور که امروز رفتار من هم باید مسئولانه باشد

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  خبرنگار منشور داراب؛ رضا انصاری در همایش شوراها و دهیاران دهستان بالش بخش مرکزی شهرستان داراب، گفت:  تا انتخابات مجلس گذشته که خودم کاندیدا شدم در هیچ یک از انتخابات ها در داراب رای ندادم، آن هم به دلیل عدم حضور، ولی در انتخابات سال ۹۴ دیدم که روال کار انتخابات در داراب به این ترتیب است که قبل از انتخابات یک عده  دور هم جمع می شوند و ستاد انتخاباتی راه می اندازند و در نتیجه یک نفر رای می آورد.

    انصاری گفت: نوع نگاه مردم شهرستان داراب به انتخابات مجلس مشکل داشته و دارد، واقعیت این است که اگر می خواهیم شهرستان توسعه یافته داشته باشیم باید یکبار تصمیم بگیریم و تلاش کنیم که نماینده شهرستان هر کسی که هست چند دوره ای شود.

    وی افزود: چندی پیش عنوان نمودم که یکی از دلایل توسعه یافتگی دیگر شهرستان ها این است که نماینده چند دوره ای دارند. اما دوستی آمد پشت تریبون و بیان کرد که آقای انصاری چرا خودت دور قبل کاندیدا شدی؟ لازم می دانم بگویم؛ مگر جای شما را تنگ کرده ام!؟ نه آقا این خبرها نیست.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: چرا هر حرفی را پشت تریبون بیان می کنید؟ آیا خوب است که من نیز علیه همه حرف بزنم؟ بهتر است برخی صحبت ها را در اتاق و پشت درب های بسته بیان شود.

    وی انگیزه سوزی بجای انگیزه سازی را یکی از مولفه های فرهنگی شهرستان دانست و گفت: باید عادت های ذهنی خودمان را بشکنیم و من بالغ خودمان را بر من کودکمان غالب نمائیم تا بتوانیم به سمت توسعه گام برداریم.

    انصاری در بخش دیگری از صحبت هایش درخصوص خاطرات دوران کاندیداتوری و نمایندگی نیز گفت: خاطرات زیادی دارم که در حال حاضر به سبب مسائل شغلی راز داری می کنم ولی آینده می نویسم به طور مثال، یکی می آید کاندیدا می شود ولی صلاحیت اش تائید نمی شود و بعد دنبال چیزی هست.  یکی کاندیدا می شود و مرحله اول رای نمی آورد و می خواهد با کاندیدای مرحله دوم معامله کند.

    وی افزود: در دوران تبلیغات انتخابات مجلس واژه “پرورش کوسه ماهی” در جهت توسعه شهرستان بکار بردیم؛ به این معنی که یک نیروی شهرستانی را در سطح وزارتخانه ارتقا دهیم اما در حال حاضر می پرسند پس چرا پرورش نمی دهید؟ من نیز بیان کردم که باید پرورش بدهیم نه پرورش بدهم.

    این عضو فراکسیون امید، خود را از حامیان آقای روحانی معرفی کرد و گفت: انتقادی که به رئیس جمهور دارم این است که کابینه دوازدهم را در جهت حل مشکلات آینده کشور انتخاب نکرده، بلکه هدف این کابینه صرفا چهارسال همین دولت است.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در بخش پایانی صحبت های خود رسانه ها را دارای نقش محوری در توسعه دانست و بیان کرد: مدتی بدلیل فعالیت های سیاسی توفیق اجباری فعالیت رسانه ای داشتم و جنس کار رسانه را لمس کرده ام،  به اعتقاد من رسانه های ما می توانند نقش محوری در توسعه شهرستان داشته باشند؛  بعنوان کسی که کارسانه ای کرده می گویم که از رسانه های شهرستان انتظار بیشتری می رود. وی با اشاره به پیگیری خبرهای سایر شهرستان ها، رسانه های داراب را مورد انتقاد قرار داد و گفت: من رسانه های استان  بخصوص  کانال های تلگرامی اخبار شهرستان های مختلف را هر شب چک می کنم، نکته های خیلی  آموزنده ای در آنهاست؛ والله قسم می خورم ؛ شهرهایی که پیشرفت کرده اند رسانه هایشان هم متمایز از رسانه های ماست، صادقانه بگویم خطبه هایشان هم متفاوت از خطبه های ماست؛  من خطبه های نماز جمعه شهرستان های مختلف را می خوانم، رسانه های ما در برابر نسل های آینده مسئولند همینطور که امروز رفتار من هم باید مسئولانه باشد، ولی رسانه های ما تحت تأثیر فضا هستند، یعنی باید انصاری را بزنیم، باید بلایی سرش بیاوریم که دیگر هوای کاندیداتوری به کله اش نزند، دستتان درد نکند، دستتان را هم می بوسم، به چه می رسید؟ چه چیزی گیرتان می آید؟  فرماندار این شهر را تا می توانید بزنید، آیا فرماندار بهتری گیرتان می آید؟ مطمئنید فرماندار توانمندتری گیرتان می آید؟ مطمئنید اگر ذهن های جامعه را نسبت به مسئولین بدبین کنیم و مردم شهرستان را  نسبت به آینده نا امید کنیم، به نفعمان است؟ خوب است اینجا بنده علیه همه سخنرانی کنم و آمار بدهم؟ ته این قضیه چه می شود؟

    ثبت دیدگاه

    4 دیدگاه برای “نماینده مردم داراب و زرین دشت: نماینده باید چند دوره ای باشد/ شهرهایی که پیشرفت کرده اند رسانه ها و خطبه های شان هم متمایز از رسانه های ماست”
    1. باسلام
      جناب آقای انصاری شما اسم نیاوردی ولی آقای موسوی درست میگوید اگر شما راست میگید این دوره زمان رای میگفتی ملت داراب من به نفع اقای احمدی کنار میرم به خاطر اینکه نماینده چند دوره بره مجلس و داراب پیشرفت کنه آقای انصاری جای کسی تنگ نکردی، آقای انصاری امام جمعه و تریبون نمازجمعه جای بیان مشکلات مردم هست

    2. واقعیت چیست ؟
      واقعیت این است که مسئولین شهرستان دعواهای سیاسی و جناحی خود را کنار بگذارند و برای رضای خدا و خدمت به مردم محروم شهر امام حسن مجتبی (ع)تلاش کنند وکریمی را از امام حسن (ع) یاد بگیرند اگر می بینید که شهرستان های همجوار ما رشد کرده اند دلیل بر این است که در جهت رشد و عمران شهرستان خود اختلافات را کنار می گذارند وبا وحدت وانسجام موفق به اخذ اعتبارات از مسئولین استانی و کشوری می گردند زیرا مسئولین استانی و کشوری وقتی بدانند که مسئولین شهرستان برای عمران و آبادی شهر خود یک صدا هستند مجبوربه ارائه خدمت می گردند پس لازمه آن این است که اختلافات را کنار بگذارند ومردم بدانند مسئولینی که دم از اختلافات می زنند از هر گروه و جناحی باشند دوست مردم نمی باشند و به جناح و گروه سیاسی خود می اندیشند

      • واقعیت اینه که نماینده محترم شهرشمامثل همه دوستانش از انتقاد بیزار است و فقط در حد شعار عمل کرده. ضمن اینکه هیچ طرح و برنامه مثبتی تا به امروز از ایشون دیده نشده. متاسفانه درگیر مسائل جناحی خودشون هستن.

    3. آقای انصاری مثل اینکه این مقام خیلی بهتون ساخته که چنین اظهاراتی کردید!!! با کدام رو من که نمی دانم.
      شما از اون دسته نماینده ها بودید که متاسفانه جناح خود را به مردم مظلوم و محروم داراب ترجیه دادید.
      آقای انصاری جناب احمدی قبل از شما در بدترین شرایط ممکن مسولیت نمایندگی داراب را بپذیرفتند و خدمات ارزنده ای پیگیری و آغاز کردند، ولی متاسفانه عملکرد شما بهیچ وجه با ایشون قابل مقایسه نیست.
      خدمات جناب احمدی بر هیچ کس پوشیده نیست و قطعا اگر جنابعالی که دم از پیشرفت میزنید با همین نیت، به نفع ایشان کناره گیری کرده بودید حال و روز شهر و مردم خیلی بهتر از این بود.