پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان داراب افتتاح شد

    شناسه : 1971 ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 707 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان داراب با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر شهرستان داراب در محل سالن هیأت عاشقان ثارالله برگزار شد […]

    نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان داراب افتتاح شد
    پ
    پ

    به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان داراب با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر شهرستان داراب در محل سالن هیأت عاشقان ثارالله برگزار شد .
    در ابتدای این مراسم حجه الاسلام و المسلمین رضا صادقی امام جمعه داراب در خصوص اهمیت و جایگاه مطالعه و کتابخوانی از دیدگاه قرآن و ائمه معصومین (ع) گفت: خداوند متعال در قرآن کریم همه پیروان خود را به مطالعه و تفکر و تدبر دعوت می کند. وی افزود: جامعه ما بیش از هر چیزی به بینش و اگاهی نیازمند است که این امر به واسطه مطالعه و کتابخوانی محقق می شود. عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از تلاشهای مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نمایشگاه کتاب قدر دانی کرد . وی گفت : توجه به مطالعه و کتابخوانی از ضروریات جامعه ما محسوب می شود و هر کاری که بدون مطالعه و آگاهی انجام پذیرد منجر به شکست است .
    هادی بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور و حمایت های مسئولین شهرستان در مورد هدف برپایی نمایشگاه گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه؛ ترویج فرهنگ مطالعه کتابخوانی و دسترسی آسان مردم فرهنگ دوست به کتابهای تازه به چاپ رسیده می باشد .
    وی افزود : در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب با تعداد ۰۰۰/۲۵۰ جلد از ۷۰ ناشر از شهرستانهای تهران . مشهد .قم . شیراز با تخفیف ویژه ۵۰ درصد عرضه می شود .
    دبیر شورای فرهنگ عمومی داراب در خصوص زمان برپایی نمایشگاه گفت : این نمایشگاه از تاریخ ۲۵/۸/۹۴ به مدت ۲۰ روز از ساعت ۸صبح تا ۱۰ شب پذیرای علاقمندان به کتاب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان داراب افتتاح شد”
    1. من یار مهربانم گویم سخن فراوان با آنکه بی زبانم