جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نجات دختر بچه۸ ساله از دست آدم ربا با اقدام ضربتي پليس

    شناسه : 14229 ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 325 بازدید ارسال توسط :

    نجات دختر بچه۸ ساله از دست آدم ربا با اقدام ضربتي پليس   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی “داراب” از رهایی گروگان ۸ ساله از چنگال آدم‌ربا با هوشياري پليس اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “علیرضا نوشاد” در تشریح جزئیات این خبر بيان كرد: در […]

    نجات دختر بچه۸ ساله از دست آدم ربا با اقدام ضربتي پليس
    پ
    پ

    نجات دختر بچه۸ ساله از دست آدم ربا با اقدام ضربتي پليس

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی “داراب” از رهایی گروگان ۸ ساله از چنگال آدم‌ربا با هوشياري پليس اين شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “علیرضا نوشاد” در تشریح جزئیات این خبر بيان كرد: در پي ربایش دختر بچه‌ای ۸ ساله در بخش “فورگ” شهرستان داراب در هشتم تيرماه سال جاري، بلافاصله بررسي موضوع جهت شناسايي و دستگيري آدم‌ربايان در دستور كار پليس قرار گرفت.

    وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواري پژو پارس این کودک که در حال بازی جلوی منزلشان بوده را ربوده و به سرعت از محل متواری شده است.

    فرمانده انتظامی “داراب” ادامه داد: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجراء و پس از چند ساعت ماموران انتظامي حين كنترل خودروهاي عبوري سواري پژو پارس را شناسايي و دستور ايست دادند كه راننده بدون توجه اقدام به فرار كرد.

    سرهنگ “نوشاد” با بيان اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز راننده دختر بچه ربوده شده را رها و مجددا فرار كرد، ادامه داد: با توجه به تاريكي هوا راننده كه عرصه را بر خود تنگ ديده بود از خودرو پياده و به سمت باغات و كوه‌هاي اطراف نيز متواري شد.

    این مقام انتظامی با بيان اينكه تلاش براي دستگيري آدم‌ربا و علت آدم‌ربايي با جديت ادامه دارد، تصريح كرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.