سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نتیجه قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت اعلام شد

    شناسه : 2791 ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 2150 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب؛ فرمانداری  شهرستان داراب به عنوان مرکز حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت نتیجه  نهایی  دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در  این  حوزه انتخابیه  را اعلام کرد: بر اساس اعلام فرمانداری داراب جمع کل آرا ماخوذه در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت  ۱۴۱۸۶۷ (یکصد وچهل و یک هزار و هشتصد […]

    نتیجه  قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در  حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت اعلام شد
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب؛ فرمانداری  شهرستان داراب به عنوان مرکز حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت نتیجه  نهایی  دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در  این  حوزه انتخابیه  را اعلام کرد:

    بر اساس اعلام فرمانداری داراب جمع کل آرا ماخوذه در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت  ۱۴۱۸۶۷ (یکصد وچهل و یک هزار و هشتصد و شصت و هفت) بوده که  بدلیل اینکه هیچ یک از کاندیداها نتوانستند یک چهارم آراء را کسب نمایند در نتیجه این انتخابات دو مرحله ای شده و آقایان محمد جواد عسکری و رضا انصاری به مرحله دوم راه یافتند.

    نتیجه کلی آراء کسب شده کاندیداها  به شرح زیر است:
    ۱- محمدجواد عسکری ۲۷۲۶۱ بیست و هفت هزارو دویست و شصت و یک
    ۲- رضا انصاری ۲۵۰۵۵ بیست و پنج هزار و پنجاه و پنج
    ۳- محمدمهدی افشاری ۱۷۸۴۴ هفده هزار و هشتصد و چهل و چهار
    ۴- نبی اله احمدی ۱۳۷۱۴ سیزده هزار و هفتصد و چهارده
    ۵- نوروز قبادی ۱۳۴۸۰ سیزده هزار و چهار صد و هشتاد
    ۶- اسکندر بهمنی ۹۲۷۷ نه هزار و دویست و هفتاد و هفت
    ۷- رضا کلامی ۷۲۱۰ هفت هزار و دویست و ده
    ۸- عبدالمحمد رستاد ۶۱۲۴ شش هزار و یکصد و بیست و چهار
    ۹- عباس خالقداری دارابی ۳۲۰۸ سه هزار و دویست و هشت
    ۱۰-فریدون دهقان ۳۱۲۵ سه هزار و یکصد و بیست و پنج
    ۱۱-علیرضا فارسی نژاد ۳۰۵۵ سه هزار و پنجاه و پنج
    ۱۲-غلامحسین محمدی طاحونه ۲۹۲۱ دو هزار و نهصد و بیست و یک
    ۱۳-محمدجواد کشاورز کوهجردی ۱۶۹۱ یک هزار و ششصد و نود و یک
    ۱۴-احمد افژولند ۱۵۷۹ یک هزار و پانصد و هفتاد و نه
    ۱۵-محمدجواد زنگنه اینالو ۱۲۴۷ یک هزار و دویست و چهل و هفت
    ۱۶- محسن شایان ۱۰۴۲ یک هزار و چهل و دو
    ۱۷-فیروز عسکری ۷۶۵ هفتصد و شصت و پنج
    ۱۸-مریم خرم ۶۲۷ ششصد و بیست و هفت

    ثبت دیدگاه

    22 دیدگاه برای “نتیجه قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت اعلام شد”
    1. مردم تهران از بین ۳۰ منتخب اول خود ۲۹ نفر را از لیست اصلاح طلبان انتخاب نمودند این موفقیت را به همه ی اصلاح طلبان و منتخب داراب وزرین دشت جناب دکتر انصاری تبریک می گویم..

      • من خودم به اقای روحانی رای دادم و افتخار میکنم که به جریان اصلاحات رای دادم .ولی آقای انصاری سابقه کار اجرایی نداره،تجربه مدیریت نداره.فقط داره هی میگه جریال اصلاحات.خب برادر من بیا از کارنامه نداشته خودت دفاع کن.برادر من بگو این چندین سال کجا تشریف داشتین؟جناب آقای دکتر انصاری فردی بسیار خوب و با وقاری هستن اما تجربه ندارن.

      • حالا شاید مردم تهران خواستن برن توی چاه ما هم باید بریم توی چاه

    2. من به آقای دکتر احمدی پیشنهاد میدم حالا که از رفتن به مجلس بازماندند، یه کم درمورد جواب ندادن به تلفن مردمی که چهار سال پیش با جان و دل به ایشان رای دادند فکر کنند و فرهنگ پاسخگویی را درخودشان تقویت کنند

      • مشکل مردم داراب اینه که توقع دارن نماینده به کارای شخصی وپارتی بازی افراد بپردازه و تو کارهای اداری میانبر عمل کنند یا پارتی بازی کنند درصورتی که یک نماینده باید به دنبال مصوب کردن و ایجاد زیرساخت ها باشه کاری که احمدی انجام داد از جمله راه اهن پتروشیمی اتوبان فاضلاب برق گرمسیری بیمارستان دوم و غیره

      • امیدوارم مردم داراب با رای دادن به کاندیدای اصلاح طلبان راه مردم تهران را ادامه دهند

        • درسته نماینده باید به زیرساخت ها توجه کنن، اما آقای احمدی هم کار شاقی نکردن. پتروشیمی و امثال این طرحا که ایشون نیوردن. مطمئن باش پروژه بزرگ تو دوره ایشون انجام نشده. و نسبت به آرای کسب شده در دور قبل بی مهری کردن. وگرنه رایی اوردن که تو داراب اصلن سابقه نداشته. مشکل از جایی دیگه آب میخوره، یکیش بنظرم نوع فرهنگی هس که مردم عزیزم داراب داره. شما به آرا کسب شده نگاه کنید. مردم به فرد شایسته رای ندادن و اصلن دنبال انتخاب نبودن بلکه به هر روش ممکن براشون انتخاب کردن که بیشترین روش مورد استفاده قوم گرایی و هم محله ای بودن هس. نتیجه اون هم میشه جایگاهی که الان داراب داره. شما اگه نقشه ایران رو نگاه کنید داراب از لحاظ استراتژیک هیچی نداره(نه تو مسیر ترانسپورت هس نه تولید کالایی شاخص هس البته گل هس اما سرمایه گذاری نشده تو این زمینه و هر چی که بگی داراب رو بولد نمی کنه)، که از دلسوزی مسئولین که تا الان مثلا به داراب خدمت کردن هس. با این اوصاف کسی خوبه که در جهت زیرساخت فرهنگی و خودآگاهی مردم قدم برداره که انتخاب را در مردم به نحو صحیح نهادینه کنه. من همیشه طرفدار اصلاح طلب بودم و هستم اما آرزوم هس که مردم برا نماینده رو حساب قومی و قبیله ای رای ندن. یکی رو انتخاب کنن که بتونی تو زمینه های مختلف مردم رو کمک کنه(فرهنگی،اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و…). نه احمدی و نه کسی دیگه برا داراب کاری نکردن چون خودمون نخواستیم و یکی رو فرستادیم مجلس و دور بعد میگیم این که هیچ کاری نکرد و حالا یکی دیگه چون انتخاب غلط بوده. حالا بنظرم جامعه داره رنگ و رخ بهتری به خودش می گیره و باید یکی رو انتخاب کنیم که لااقل تو زمینه های مختلف بتونه اقدام کنه و کاری کنه، الان هم کسی خوبه که هم راستا با دولت باشه.

        • امیدوار نباش مردم داراب ولایتی هستند وبه اقای عسکری رای خواهند داد

    3. پیشنهاد می نمایم جهت تنویر افکار عمومی با دو نفری که به مرحله ی دوم رفته اند مصاحبه ای بنمایید .

    4. سلام به نظرم جناب آقای دکتر انصاری هنوز برای این مسئولیت تجربه و پختگی لازم را ندارد اگر هم رای بیاورد بیشتر به یک مهره ای در دست حزبشان در تهران تبدیل می شود و برای داراب چندان مفید نخواهد بود. نمی تواند آنطور که باید و شاید به داراب برسد. به نظرم با کمال احترام به همه اصلاح طلبان محترم و البته اصول گرایان محترم شهرستان عزیزمان داراب باید الان این بحث حزب و جناح و این دعواهای پوچ و بی اساس را کنار بگذاریم و به فکر عمران و آبادی شهرستان باشیم. ازاین دعواهای سیاسی خسته و خسارت دیده ایم.
      همه دارابی های عزیز که دلسوز و خواستار پیشرفت شهرستان هستند با هر عقیده و نگرشی که دارند باید پای صندوق بیایند و رای دهند کسی که رای ندهد دیگرحق اعتراض یا غر غر کردن و ایراد گرفتن ندارد. اول ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم تا بعد بتوانیم یقه مسئولین و نماینده را بگیریم و به او کمک یا اعتراض کنیم.
      انشا الله هرکس شایسته است انتخاب شود و همه مردم به او کمک و اعتراض کنند.

      • ما مردم باید در دور دوم به این نکته توجه داشته باشیم که از این دو نفر یکی ا صولگر و دیگری اصلاح طلب است . یکی طرفدار منش وشیوه ی احمدی نژاد و دیگری خاتمی اصلاح طلب _ یکی مخالف دولت روحانی ودیگری حامی او- یکی مخالف برجام و دیگری موافق آن- یکی مخالف سیاست های دکتر ظریف و دیگری موافق آن – یکی مخالف فضای باز سیاسی و دیگری موافق آن- یکی پیرو آیت ا… مصباح و جلیلی ودیگری حامی آیت ا… رفسنجانی وعارف – و….حال مخیریم به انتخاب .امیدوارم با درایت انتخاب کنیم تا پشیمان نشویم.

    5. عزیزان دور دوم رای ما انصاری باشه فردیست بسیار با سواد ..خواهش میکنم بیایئد دست در دست هم داراب رو به بهترین جایگاهش برسونیم ….

    6. به نظر من دکتر رضا انصاری اصلاح طلبی شایسته است.

    7. راى ما كجارفت
      زنده باد دكتر احمدى

    8. دور قبلی در داراب رای دادم چون دانشجوی داراب بودم و همیشه پیگیر اخبار داراب هستم . خوشحالم که مردمی فهیمی داراب داره . و خوشحالم که کسانی که پول میدن بابت رای موفق نمیشن
      فقط اصلاحات

    9. سلام به مردم فهیم داراب و زرین دشت ما با انتخاب دکتر انصاری در دور دوم به اونایی که با شایعه سازی، تهمت و دروغ قصد گمراه کردن مردم رو دارن میگیم که ما فهیم تر از اونیم که بتونید با این دغل کاریهاتون فکر و اندیشه ما رو بیمار و عقده ای کنید.اصلاح طلب ضد ولایت نیست.اصلاح طلب دلسوز کشور و خیرخواه مملکت هست.ببینید هشت سال دولت اصولگرا چی برسر مردم و مملکت در آورد.حال اصلاحطلبان می آیند تا جبران کنند همه خرابیهای هشت ساله را.

    10. آقای انصاری اگر اهل کار بودو دلسوز مردم شهرستان داراب بود تا به حال یک سنگی در داراب که زادگاه اواست جابجا می کرد…ایشان نمی داند شهرستان داراب چند روستا داره چه تولیداتی داره و…۳۰سال پیش رفته الان برای رای مردم برگشته شهرستان داراب…تابحال چرا ایشان خدمتی به زادگاهش نکرده؟اگر اهل کا ربود ودلسوز مردم بود باید ازهمین توانایی که طرفدارانش می گویند مقدارکمی حداقل برای روستای خودشان استفاده می کرد…ایشان را بنده فردی ساده وبا روحیه ای کاملا مطابق با یک مدرس وکلاس درس میدانم که به زودی دراختیارجناح تهرانی ها فقط برای رادی دادن استفاده خواهند کرد…داراب نماینده ای فریادگر وقدرتمند می خواهد که بتواند حقوق ازدست داده خود را بستاند..

    11. درود بر امیر کبیر داراب و زرین دشت دکتر احمدی

    12. واقعا درود بر احمدی…خیلی زحمت وکار کرد برای داراب خدا خیرش بدهد

    13. مردم داراب مردمی شهید پرورند مردمی کوخ نشین بوده اند نه کاخ نشین انها خون داده اند همیشه یاور رهبر بوده اند در جبهه یادش بخیر گردان ابوالفضل داشتند خط شکن بودندومردمی دوست دار اهل بیت من که فکر نمیکنم به تکنو کراواتها رای دهند انها فرزند جبهه وجنگ میخواهند.انشاا… با انتخاب جناب عسکری قلب اقا را شاد خواهند کرد هر چند که این سایت مخالفه و اینا چاپ نمیکنه