سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نبی اله احمدی از کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت انصراف داد

    شناسه : 10146 ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 1898 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر نبی اله احمدی از کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت انصراف داد دکتر احمدی نماینده مجلس دوره نهم و کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پیامی در فضای مجازی انصراف خود را از کاندیداتوری نمایندگی مجلس یازدهم اعلام کرد. متن انصراف وی بدین […]

    نبی اله احمدی از کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت انصراف داد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر نبی اله احمدی از کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت انصراف داد

    دکتر احمدی نماینده مجلس دوره نهم و کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پیامی در فضای مجازی انصراف خود را از کاندیداتوری نمایندگی مجلس یازدهم اعلام کرد.

    متن انصراف وی بدین شرح است:

    *بسم الله الرحمن الرحیم*
    *ملت شریف و شهید و پرور شهرستان های داراب و زرین دشت*
    ✏️الَّذِينَ يَنْقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِنْ بَعْدِ مِيثَاقِهِ وَيَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَنْ يُوصَلَ وَيُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ
    کسانی که عهد خدا را پس از محکم بستن می‌شکنند و رشته‌ای را که خدا امر به پیوند آن کرده می‌گسلند و در میان اهل زمین فساد می‌کنند، ایشان به حقیقت زیانکارند.

    💢با سلام و تحیات
    بر اساس منویات مقام معظم رهبری و همچنین اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور حداکثری تمام اقشار و جناح های سیاسی در انتخابات به اندازه ای خطیر، موثر و وحدت بخش است که می تواند باعث بهبود همه جانبه شرایط کشور شده و حتی وضعیت انتخاب اصلح در انتخابات آتی را رقم بزند.
    آنچه به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اصل است رعایت اخلاق اسلامی در همه شئون زندگی بویژه در انتخابات و همچنین حضور حداکثری تمامی جناح ها و اقشار ملت در انتخابات برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.
    اینجانب نیز از بدو ورود به فضای انتخابات صرفا با هدف خدمت به همشهریان عزیز و ارتقاء جایگاه قوه مقننه، تلاش نمودم و تا لحظه نگارش متن حاضر نیز با هدف ایجاد مشارکت حداکثری آحاد ملت شریف هر دو شهرستان از هیچ گونه تلاشی دریغ ننموده ام.
    به هر ترتیب با عنایت به مصالح متعدد شهرستان های داراب و زرین دشت که در شرایط و فرصت های مناسب و در آتی به نظر ملت شریف خواهد رسید مصلحت بر آن می دانم که با صدای واحد نه تنها زمینه ساز تحقق هر چه با شکوه تر گام دوم انقلاب باشیم بلکه با بینش سیاسی عمیق و هوشمندانه موجبات انتخاب اصلح را نیز فراهم آوریم .
    لذا اینجانب در راستای ایجاد بستر مناسبتر با هدف انتخاب گزینه ای متدین و متخلص به اخلاق فردی و اجتماعی و رعایت موازین شرعی از گزینه های اصولگرا و همچنین فراهم آوردن فضای سیاسی مطلوب تر، *فضای انتخابات را به سایر عزیزان واگذار می کنم*.
    اینجانب با هدف کمک به شرایط انتخابات و ایجاد فضای آرام برای ملت شریف هر دو شهرستان و علی الخصوص منطقه فسارود، در کمال تواضع و خشوع در برهه حساس کنونی، همت خود را برای خدمت در سنگرهای دیگر ایران عزیز به کار خواهم گرفت و از تمامی همراهان و یاران گران قدری که فارغ از جناح بندی های سیاسی، صادقانه و با تلاش‌های شبانه روزی اینجانب را مورد عنایت و لطف خود قرار داده اند و همچنین ملت شریف هر دو شهرستان حوزه انتخابیه که با گشاده رویی و سخاوت تمام در چند ماه گذشته میزبان اینجانب ‌و همراهانم بوده اند کمال تشکر و قدردانی دارم.
    در پایان از مردم ولایتمدار شهرستان های داراب و زرین دشت می خواهم که با بصیرت و آگاهی در پای صندوق های رای حضور یافته و با خلق حماسه ای دیگر موجبات تحقق گام دوم انقلاب را هر چه با شکوه تر فراهم آورند.
    نبی الله احمدی

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.