پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • موفقیت دانش آموزان دارابی در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور/ کسب مقام سوم آموزش و پرورش داراب در ورزش استان

    شناسه : 4195 ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۲۵ 703 بازدید ارسال توسط :

    دانش آموزان دارابی حضور موفقی در مسابقات دانش آموزی کشور داشتند، به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛ فاطمه ایزدی توانست در رشته دوومیدانی در ماده پرتاب دیسک به مدال طلای کشور دست یابد. هم چنین سید محمد مظلومی در رشته دوومیدانی با کسب مدال نقره انفرادی و طلای […]

    موفقیت دانش آموزان دارابی در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور/ کسب مقام سوم آموزش و پرورش داراب در ورزش استان
    پ
    پ

    دانش آموزان دارابی حضور موفقی در مسابقات دانش آموزی کشور داشتند، به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛ فاطمه ایزدی توانست در رشته دوومیدانی در ماده پرتاب دیسک به مدال طلای کشور دست یابد. هم چنین سید محمد مظلومی در رشته دوومیدانی با کسب مدال نقره انفرادی و طلای تیمی به همراه تیم فارس درمقطع ابتدایی قهرمان کشور شد و علیرضا صلاحی در مقطع متوسطه دوم در ماده ۲۰۰ متر به مدال برنز و محمد رضا روشن به دو مقام چهارمی در مسابقات قهرمانی کشور دست یافت.

    هچنین از شهرستان داراب دانش آموزانی چون امیر ارسلان آبسالان، حامد رضا یوسفی در رشته والیبال در مقطع ابتدایی، علی رمضانی دررشته بسکتبال در مقطع متوسطه دوم و دانش آموز مائده عوض زاده ، معصومه حسینی، فاطمه سرفرازی در رشته فوتسال متوسطه دوم و ابتدایی به عضویت تیم فارس در آمدند و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

    گفتنی است در سال  تحصیلی ۹۵-۹۴  نزدیک به ۵۰ نفر دانش آموز از شهرستان داراب در رشته های مختلف ورزشی در بخش دختران و پسران به اردو های انتخابی استان دعوت شده بودند.

    این در حالی است که شهرستان داراب در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ توانست در بین شهرستان های استان فارس در بخش دختران مقام دوم و در بخش پسران مقام دوم و در مجموع دختر و پسر با کسب ۵۴ مدال (۶  طلا ، ۳۰ نقره و ۱۸  برنز ) و ۷ مقام تیمی و مجموع امتیاز ۴۹۴ پس از شهرستان های کازرون و مرودشت مقام سوم استان کسب کرد.

    شایان ذکر است آقایان امید طالب زاده ، محمد رضا وکیلی ،اله یار ارجمند و خانم ها لیلا کمانه و فاطمه رضایی از داراب به عنوان مربی و سرپرست تیم فارس به مسابقات کشوری اعزام شدند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “موفقیت دانش آموزان دارابی در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور/ کسب مقام سوم آموزش و پرورش داراب در ورزش استان”
    1. درود بر جناب اقای زارعی با اطلاع رسانی به موقع ایشان