سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مهندس غلامی رئیس فرودگاه داراب: قدم‌های خوبی برای تکمیل فرودگاه برداشته شده است

    شناسه : 14608 ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 270 بازدید ارسال توسط :

    نشست خبری رئیس فرودگاه داراب و خبرنگاران در محل فرؤدگاه شهدای داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛مهندس غلامی رئیس فرودگاه داراب با اشاره به اهمیت فرودگاه ه‍ا گفت: فرودگاه از لحاظ استراتژیکی به نقاطی گفته می شود که روی خشکی یا دریا به جهت امدادرسانی ساخته می شود و نقش به […]

    مهندس غلامی رئیس فرودگاه داراب: قدم‌های خوبی برای تکمیل فرودگاه برداشته شده است
    پ
    پ

    نشست خبری رئیس فرودگاه داراب و خبرنگاران در محل فرؤدگاه شهدای داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛مهندس غلامی رئیس فرودگاه داراب با اشاره به اهمیت فرودگاه ه‍ا گفت: فرودگاه از لحاظ استراتژیکی به نقاطی گفته می شود که روی خشکی یا دریا به جهت امدادرسانی ساخته می شود و نقش به سزایی در مدیریت بحران ها و امدادرسانی ایفا می کنند. فرودگاهها مثل کپسول آتش‌نشانی هستند شاید سالها از آن استفاده نشود اما در اتفاقاتی مثل زلزله، سیل و حوادث غیر مترقبه نقش مهمی دارند.
    غلامی در خصوص تاریخچه فرودگاه داراب گفت: از سال ۵۴ اراضی فرودگاه خریداری می شود و تا سال ۵۷ ساخت و ساز و باند به اتمام می رسد.
    رئیس فرودگاه داراب وضعیت فرودگاه را رو به پیشرفت دانست و افزود: با تلاش و همکاری دکتر عسکری نماینده مردم در مجلس قدم‌های خوبی برای تکمیل فرودگاه برداشته شده است، پیمانکاران برای تطویل، بهسازی و زیرسازی باند اسناد را از سامانه دریافت کرده و به محض انجام مراحل اداری کار تطویل باند انجام خواهد شد، از ۱۰کیلومتر فنس کشی۵ کیلومتر انجام شده هر چند باند شرقی- غربی بعنوان باند اصلی پرواز آماده است و مابقی فنس کشی به منظور تثبیت اراضی فرودگاه انجام خواهد شد در این بخش در حال رفع نواقص هستیم، فیبر نوری فرودگاه انجام شده و در حال وصل سوئیچ هستیم تا ارتباط بین فرودگاه داراب با کل فرودگاه‌های کشور برقرار شود. شبکه ویب که همان شماره تلفن ۴ رقمی است وصل شده و ما می توانیم با تهران در ارتباط باشیم. فیبر نوری وصل شده و امکان اتصال ۳۰ خط به فرودگاه فراهم شده است، ارگان های حکومتی مثل سپاه و پلیس فرودگاه به محض فراهم شدن شرایط مستقر می شوند. مقاومت باند و زیرسازی در حال انجام است و تا ۷۵ متر باید تسطیح شود. بستر روشنایی آماده است. خودرو آتش نشانی گرفته شده، ساختمان هواشناسی، سوله و ساختمان اداری آماده هست.
    وی در ادامه افزود: دستگاه ناوبری از شرکت دانش بنیان داخلی خریداری می شود، صندلی سه نفره فرودگاهی، مانیتور فرودگاهی، بهسازی سالن آماده هست.
    پی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و پیگیری مسئولین شهرستان فرودگاه شهدای داراب هر چه زودتر به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.