جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ممانعت مقتول براي شكار پرندگان منجر به قتل وي شد/دستگيري قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در”داراب “

    شناسه : 11688 ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 689 بازدید ارسال توسط :

    معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از شناسایی و دستگیری قاتل، کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان “داراب” خبر داد. به گزارش عصر داراب؛سرهنگ “كاووس محمدي” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در یکی از روستاهاي شهرستان داراب، […]

    ممانعت مقتول براي شكار پرندگان منجر به قتل وي شد/دستگيري قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در”داراب “
    پ
    پ

    معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از شناسایی و دستگیری قاتل، کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان “داراب” خبر داد.

    به گزارش عصر داراب؛سرهنگ “كاووس محمدي” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در یکی از روستاهاي شهرستان داراب، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: پس از اعزام مأموران به صحنه درگیری مشخص شد ۴ نفر جوان به دليل نامشخص با يكديگر درگير و منجر به تيرخوردگي یک نفر و فوت وی شده است.

    سرهنگ “محمدي” تصریح کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل که فراری شده بود آغاز شد و سرانجام در کمتر از ۲۴ ساعت با اشراف اطلاعاتی، ماموران مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی وي به همراه برادرش كه در صحنه حضور داشته را دستگیر كردند.

    معاون اجتماعي پليس فارس، خاطر نشان كرد: قاتل در بازجويي اوليه اقرار كرد كه به همراه برادرم براي شكار پرندگان با اسلحه پیشرفته بادی ۵/۵ دوربین دار به آن روستا رفته بوديم كه مقتول به همراه دوستش براي ممانعت از شكار به صورت لفظي با ما درگير و من به دليل كنترل نكردن خشم خود، به سمت وي تيراندازي و آن را به قتل رساندم.

    اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين خصوص سلاح به كار رفته در صحنه درگيري و دو قبضه اسلحه جنگي از نوع سوزني و رولور و تعدادي مهمات مربوطه نيز كشف شد، گفت: قاتل به همراه برادرش به منظور سیر مراحل قانونی، تحويل مرجع قضائی شدند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.