جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • معاون عمرانی استاندار فارس: کمربندی و تقاطع غیر همسطح اولویت اصلی ساخت بزرگراه در داراب است/ بزرگراه داراب-جنت شهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد

    شناسه : 3920 ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۰۱ 905 بازدید ارسال توسط :

    معاون عمرانی استاندار فارس گفت: بنا داریم امسال  شهرستان  داراب را  به عنوان یکی از  شهرستان های  اصلی استان فارس  هر چه  زودتر با بزرگراه به مرکز استان وصل شود. مهندس رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس   به همراه مدیر کل راه و شهرسازی فارس  در سفری یک روزه از پروژه های  در حال ساخت […]

    معاون عمرانی استاندار فارس: کمربندی و تقاطع غیر همسطح اولویت اصلی ساخت بزرگراه در داراب است/ بزرگراه داراب-جنت شهر  تا پایان سال به  بهره برداری می رسد
    پ
    پ

    معاون عمرانی استاندار فارس گفت: بنا داریم امسال  شهرستان  داراب را  به عنوان یکی از  شهرستان های  اصلی استان فارس  هر چه  زودتر با بزرگراه به مرکز استان وصل شود.

    مهندس رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس   به همراه مدیر کل راه و شهرسازی فارس  در سفری یک روزه از پروژه های  در حال ساخت بزرگراه شیراز – فسا – داراب به بندر عباس در حوزه استحفاظی شهرستان داراب بازدید کرد.

    مهندس رضائیان   به خبرنگار عصر داراب گفت:   امروز  در معیت مدیر کل راه  و شهرسازی استان،  از محور بزرگراهی شیراز- فسا- داراب به سمت بندر عباس مخصوصاً قسمتی که در حوزه شهرستان داراب قرار دارد  بازدید کردیم.

    وی  در ادامه افزود:  محور شهرستان داراب برای ما اولویت دارد. خوشبختانه علی رغم تنگناهای اعتباری  قطعاتی از این محور فعال است، امیدواریم تا یکماه آینده در  محور  بزرگراهی داراب و فسا  یک افتتاحیه داشته باشیم.  نکته اصلی که تأکید داریم اینست که بنا داریم امساال حداقل شهرستان  داراب به عنوان یکی از  شهرستان های  اصلی بوسیله بزرگراه به مرکز استان وصل شود و بزودی با برگزاری مناقصه پیمانکار   بخشی از بزرگراه  که در محور داراب -فسا  باقی مانده  مشخص شود.

    رضائیان اولویت ساخت بزرگراه را کمربندی داراب عنوان کرد و گفت:  اولویت اصلی ساخت این بزرگراه   شروع کار از  کمربندی داراب  است و  ساخت  تقاطع غیر همسطح است  از ضروریات اصلی ساخت این پروژه در داراب است.

    وی در خصوص ساخت قطعات باقی مانده بزرگراه گفت: امسال  پیمانکار قطعه ای که بین محور فسا و داراب از محل دو راهی دولت آباد باقی مانده  تا پایان حوزه اسحفاظی داراب به مسافت ۲۵ کیلومتر مشخص خواهد شد.

    رضائیان در خصوص یزرگراه داراب به جنت شهر گفت: پیمانکار قطعه داراب و جنت شهر نسبتاً فعال است و حدود ۵۰ درصد  از کار انجام شده و برای بهره برداری از آن و دو برنامه زمان بندی تعریف شد که امیدواریم  حدود ۵ کیلومتر از داراب به سمت جنت شهر تا ۲ ماه آینده به نتیجه برسد و باقی مانده با توجه به ترافیک نسبتاً بالای این محور تا پایان سال  به اتمام برسد.

    معاون عمرانی استاندار فارس در خصوص  محل تأمین اعتبار این پروژه گفت:  سعی می کنیم چون نقدینگی کمتر وجود دارد از منابع مختلف از جمله اسناد خزانه مالی و در مواردی اوراق مشارکت  استفاده کنیم. امسال بیشترین سهمی که می شود مطالبات پیمانکاران را داد اسناد خزانه مالی است، امیدواریم بتوانیم از  این فرصت برای  اتمام ۶ بزرگراه استان فارس که این استان را به مراکز استان های همجوار و خلیج فارس وصل می کند استفاده کنیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.