شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • معاون عمرانی استانداری فارس : برای آب‌رسانی به داراب و زرین‌دشت در بودجه ۹۴ و ۹۵ کشور بودجه مشخصی در نظر گرفته‌شده است

    شناسه : 304 ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 793 بازدید ارسال توسط :

    خلیل رضاییان در شورای اداری استان فارس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در اردیبهشت امسال به فارس اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به استان فارس ۷۰ تفاهم‌نامه و مصوبه اصلی برای استان فارس تعریف شد که رویکرد عمده این مصوبات ملی و کلان بود. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، معاون عمرانی […]

    معاون عمرانی استانداری فارس : برای آب‌رسانی به داراب و زرین‌دشت در بودجه ۹۴ و ۹۵ کشور بودجه مشخصی در نظر گرفته‌شده است
    پ
    پ

    خلیل رضاییان در شورای اداری استان فارس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در اردیبهشت امسال به فارس اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به استان فارس ۷۰ تفاهم‌نامه و مصوبه اصلی برای استان فارس تعریف شد که رویکرد عمده این مصوبات ملی و کلان بود.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، معاون عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: در راستای این مصوبات ۹۹۲ طرح به استان ابلاغ شد که دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند همه مصوبات و تعهدات دولت تا سال آینده محقق شود زیرا دولت بنا ندارد وعده‌های خود در سفر به استان‌ها، عمل نشود.
    رضاییان ادامه داد: برای برخی طرح‌ها ازجمله پروژه آب‌رسانی شهر شیراز، تکمیل پروژه مترو شیراز، آب‌رسانی به داراب و زرین‌دشت و ورزشگاه میانرود در بودجه ۹۴ و ۹۵ کشور بودجه مشخصی در نظر گرفته‌شده است.
    وی در خصوص وضعیت خشک‌سالی استان فارس نیز گفت:امسال با خشک‌سالی بسیار حاد در فارس روبرو هستیم و این در حالی است که استان فارس از حیث منابع آبی کشور دچار لطمه شده است.
    معاون عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: امروزه قیمت تمام‌شده آب بسیار بیشتر از قیمت رسیده به دست مصرف‌کننده است لذا به دنبال کنترل مصرف آب در استان نیست اما همگان باید تلاش کنند تا بحث درست مصرف کردن آب را در بین مردم استان نهادینه کنند.
    وی اضافه کرد: این در حالی است که با استفاده صحیح ۲۰ درصد آب در مباحث کشاورزی و شرب، می‌توانیم از این بحران نیز در استان با موفقیت گذر کنیم.
    رضاییان با اشاره به طرح انتقال آب از خلیج‌فارس به استان فارس ادامه داد: هم‌اینک مرحله مقدماتی این طرح در مناطق جنوبی استان در حال انجام است.
    معاون عمرانی استانداری فارس افزود: مصرف آب انتقالی از خلیج‌فارس به استان فارس، در بخش‌های صنعت و شرب خواهد بود زیرا انتقال آب و شیرین کردن آب بسیار هزینه‌بر است

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “معاون عمرانی استانداری فارس : برای آب‌رسانی به داراب و زرین‌دشت در بودجه ۹۴ و ۹۵ کشور بودجه مشخصی در نظر گرفته‌شده است”
    1. باسلام خدمت سردبیر محترم
      ضمن تبریک به شما.سایت زیبایی دارید.
      واقعا لذت بردم.
      امیدوارم در کارتون موفق باشد.