پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در افتتاح خدمت جدید سلامت در فورگ: محرومیت زدایی در حوزه سلامت مناطق محروم، اولویت مهم دولت و مجموعه وزارت بهداشت است

    شناسه : 14112 ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۲ 390 بازدید ارسال توسط :

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در افتتاح خدمت جدید سلامت در فورگ: محرومیت زدایی در حوزه سلامت مناطق محروم، اولویت مهم دولت و مجموعه وزارت بهداشت است معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین افتتاح خدمت جدید سلامت در بخش فورگ، محرومیت زدایی در حوزه سلامت مناطق […]

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در افتتاح خدمت جدید سلامت در فورگ:  محرومیت زدایی در حوزه سلامت مناطق محروم، اولویت مهم دولت و مجموعه وزارت بهداشت است
    پ
    پ

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در افتتاح خدمت جدید سلامت در فورگ:

    محرومیت زدایی در حوزه سلامت مناطق محروم، اولویت مهم دولت و مجموعه وزارت بهداشت است

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین افتتاح خدمت جدید سلامت در بخش فورگ، محرومیت زدایی در حوزه سلامت مناطق محروم را اولویت مهم دولت و مجموعه وزارت بهداشت دانست.

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سفر دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین افتتاح این خدمت جدید سلامت با اشاره به اقدامات موثری که در حوزه سلامت مناطق محروم کشور صورت گرفته است، گفت: با تلاش و همت مجموعه سلامت، اکنون مجموعه بهداشت و درمان در مناطق مختلف کشور ارتقا یافته و توسعه این امر به همت مردمی و مشارکت گروهی نیاز دارد.

    او با بیان اینکه در طی بحران کرونا مجموعه سلامت کشور روزهای سختی را سپری کرده است که با آمار بالای ابتلا، بیماران بستری و جانباختگان کرونا مواجه بودیم، افزود: با تلاش خادمان سلامت و دولت سیزدهم، اکنون به یک آرامش در این حوزه دست یافته ایم.

    این مقام مسوول در وزارت بهداشت با قدردانی از تلاشگران سپیدپوش خانواده سلامت کشور به پاس جانفشانی در این بحران، ادامه داد: با تلاش های انجام شده تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده که دستاورد بزرگی بوده و باید از دست اندرکاران این امر قدردانی کرد.

    دکتر رحیمی در بخش دیگری از صحبت های خود «محرومیت زدایی» و تقویت حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم کشور را اولویت مهم دولت سیزدهم و مجموعه وزارت بهداشت برشمرد و ابراز امیدواری کرد این امر با تلاش مسوولان و مشارکت خیرین حوزه سلامت، تسریع شود.

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه تلاش های مجمع خیرین تامین سلامت فارس را در کشور به عنوان یک الگو معرفی کرد و افزود: فارس خاستگاه مجامع خیرین تامین سلامت کشور است.

    او با اشاره به پیگیری برای رفع کمبودهای این منطقه در حوزه بهداشت و درمان، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم، شاهد بهره برداری از بیمارستان جدید شهرستان داراب نیز باشیم.

    دکتر رحیمی همچنین افتتاح این خدمت جدید سلامت در بخش فورگ را نیز خدمت شایانی به مردم منطقه برشمرد و گفت: امید است شاهد ارائه خدمات تخصصی در این مرکز و رفع نیازهای مردم منطقه به این خدمات باشیم.

    بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی رستاق، دیگر برنامه سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به شهرستان داراب بود که با گفت و گو با مسوول و کارکنان این مرکز و بررسی فرآیندهای ارائه خدمت به جمعیت تحت پوشش و مراجعان همراه بود.

    مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی وامور عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «عبدالعلی کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، دکتر «محمدجواد عسکری» نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می کردند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.