سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مرگ دو نفر در اثر ویروس کرونا در فارس / داراب در محاصره کرونا، مردم مراقب باشند

    شناسه : 10660 ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 1587 بازدید ارسال توسط :

    اصول خود مراقبتی را باید جدی گرفت به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون ۳۵ نفر در فارس مبتلا به ویروس کرونا شده اند که تنها یک مورد از این افراد زیر ۱۰ سال سن دارد و سن بقیه […]

    مرگ دو نفر در اثر ویروس کرونا در فارس / داراب در محاصره کرونا، مردم مراقب باشند
    پ
    پ

    اصول خود مراقبتی را باید جدی گرفت

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون ۳۵ نفر در فارس مبتلا به ویروس کرونا شده اند که تنها یک مورد از این افراد زیر ۱۰ سال سن دارد و سن بقیه عمدتا بالای ۵۰ سال است.
    همتی افزود: افراد مبتلا شده به ویروس کرونا علاوه بر شهر شیراز از شهرستان‌های نی ریز، خرم بید، فسا، لارستان، کارزون و استهبان هستند که هم اکنون ۱۴ نفر در بیمارستان بستری شده اند و بقیه در منزل تحت مراقبت هستند.
    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون روزانه ۱۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی و ۳۵ هزار ماسک در استان تولید و پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده نیاز بازار به این مواد برطرف شود.

    با توجه به اینکه در برخی از شهرهای اطراف داراب، عده ای مبتلا شده اند، می طلبد که همشهریان عزیز دارابی ما مراقبت بیشتری به عمل آورند. اصول خود مراقبتی را جدی گرفته و بنا به ضرورت از منزل خارج شوند و هر کسی که به علائمی از جمله تب شدید و ناگهانی، سردرد شدید، ضعف، خستگی، بدن درد و گلو درد دچار شد باید به مراکز درمانی مراجعه کند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مرگ دو نفر در اثر ویروس کرونا در فارس / داراب در محاصره کرونا، مردم مراقب باشند”
    1. تب شدید وناگهانی عوارض آنفولانزاست