پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم پیاده روی بزرگ و با شکوه ۲۸ صفر در داراب برگزار شد

    شناسه : 9712 ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 1675 بازدید ارسال توسط :

    در  سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) پیاده روی بزرگ مردم داراب از فلکه الله به سمت آرامگاه حضرت دحیه انصاری با حضور جمع کثیری از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛در این مراسم به رسم چند سال […]

    مراسم پیاده روی بزرگ و با شکوه ۲۸ صفر در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    در  سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) پیاده روی بزرگ مردم داراب از فلکه الله به سمت آرامگاه حضرت دحیه انصاری با حضور جمع کثیری از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛در این مراسم به رسم چند سال گذشته در طول مسیر پیاده روی موکب های متعددی از زائران پذیرایی کردند؛ اما با وجود تلاش هیأت های مذهبی و بنا به برخی دلائل از جمله ازدحام جمعیت و تردد بیش از حد موتور سواران و خودروهایی که به مراسم پیاده روی آمده بودند عرصه را برای مردم تنگ کرده بود.
    در گذر تاریخ یکی از ملزومات برگزاری مراسم های مختلف رعایت نظم و ترتیب است. با وجود حماسه پر عظمت همشهریان دارابی در مراسم مذهبی پیاده روی ۲۸ صفر که چند سالی است رونق روز افزونی گرفته است، اهمیت رعایت نظم و انضباط بیشتر دیده می شود. بر اساس مشاهداتی که صورت گرفت حضور پر رنگ مردم که برخی با پای پیاده از فلکه الله تا زیارتگاه دحیه انصاری مشرف شدند در لا به لای برخی از افرادی که با وسیله نقلیه خود را به جاده آرامگاه دحیه رسانده بودند گم شد.
    متأسفانه عدم امکاناتی از جمله وسایل عمومی جهت رفاه زائران در مسیر برگشت، برخی مجبور بودند با ماشین در این جاده تردد کنند و این موضوع باعث بی نظمی در این مسیر شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.