پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم تجلیل از ۴۸۰ تن از برگزیدگان مسابقات قرآن و معارف اسلامی برگزار شد

    شناسه : 5375 ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۵۱ 809 بازدید ارسال توسط :

         مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری، استانی و شهرستانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی با حضور معاونان آموزش و پرورش ، کارشناسان اداری و  جمعی از مسئولان شهرستان داراب در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.      به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش داراب؛ در این مراسم از […]

    مراسم تجلیل از ۴۸۰ تن از برگزیدگان مسابقات قرآن و معارف اسلامی برگزار شد
    پ
    پ

         مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری، استانی و شهرستانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی با حضور معاونان آموزش و پرورش ، کارشناسان اداری و  جمعی از مسئولان شهرستان داراب در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

         به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش داراب؛ در این مراسم از ۴۸۰ تن از دانش آموزانی که در ۱۸ رشته مختلف اعم از قرائت قرآن ، حفظ، مفاهیم،ترتیل، احکام، نهج البلاغه، اذان، صحیفه سجادیه، درس هایی از قرآن و انشای نماز حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد. هم چنین در این مراسم  از ۶۰ نفر از داوران  فرهنگی که کارشناسان فرهنگی را همراهی کرده و داوری  مسابقات را انجام داده بودند، تجلیل شد.

         گفتنی  است از مجموع ۴۸۰ نفر برگزیده در مقاطع مختلف تحصیلی ، یک نفر مقام کشوری کسب نموده و  ۶۹ نفر رتبه های برتر استانی بدست آورده بوده اند.  

         علی محمد اطاعت معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش داراب ضمن تقدیر و تشکر از افرادی که در برگزاری این مراسم زحمات زیادی متقبل شدند، بر شناسایی استعداد دانش آموزان تاکید کرد و گفت : وظیفه آموزش و پرورش استعدادیابی و هدایت و راهنمایی دانش آموزان و توجه به همه جنبه های رشدی دانش آموزان است .

         وی شرکت دانش آموزان  در برنامه های دینی و مذهبی  را ضروری دانست و گفت: آشنایی دانش آموزان با مکتب قرآن و مانوس شدن با آن و کلام ائمه معصومین می تواند برای دانش آموزان در همه زمینه های زندگی و علم  کارگشا باشد. 

         علی محمد اطاعت با اشاره به خدماتی که در آموزش و پرورش انجام گرفته است گفت : دارالقرآن برادران در سال گذشته راه اندازی شده بود و دارالقرآن خواهران نیز امسال با همت مدیر آموزش و پرورش داراب شروع به کار کرده است.

    dsc09526-copy dsc09535-copy dsc09540-copy dsc09561-copy photo_2016-11-24_23-35-08

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.