پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان داراب برگزار شد

    شناسه : 3179 ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 2672 بازدید ارسال توسط :

         مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان داراب با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان، کارشناسان، مدیران مدارس ، رؤسای ادارات و معلمان نمونه مدارس شهرستان داراب در سالن آمفی تئاتر برگزار شد. به گزارش عصر داراب؛ در این مراسم مدیر آموزش و پرورش داراب  ضمن تشکر از تلاش های معلمین بویژه معلمان نمونه شهرستان […]

    مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان داراب برگزار شد
    پ
    پ

         مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان داراب با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان، کارشناسان، مدیران مدارس ، رؤسای ادارات و معلمان نمونه مدارس شهرستان داراب در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

    به گزارش عصر داراب؛ در این مراسم مدیر آموزش و پرورش داراب  ضمن تشکر از تلاش های معلمین بویژه معلمان نمونه شهرستان داراب؛ در خصوص ویژگی های مورد  نظر مقام معظم رهبری برای نسل آینده  گفت: هویت مستقل، غیرتمند و دینی و نداشتن وابستگی یکی از مواردی است که به آن باید توجه نمود. احیای شاخص های ممتاز و مفاهیم جریان سازی در دانش آموزان، تحمل عقیده مخالف، ادب و مؤمن بودن و تدین گرایی و دوری از اشرافی گری از دیگر مواردی است که رهبر معظم انقلاب به آن توجه کرده است.

    روح اله فیروزی با اشاره به ایثار و گذشت معلمان و مدیران آموزش و پرورش داراب اضافه کرد: دانش آموزی که مشکل بینایی و چشم داشته است با کمک مدیر مدرسه و خیرین آموزش و پرورش داراب درمان یافته است، هم چنین دانش آموزی که پدر و مادر معتاد داشته به کمک مدیر مدرسه هزینه درمانی و کمپ آنان پرداخت شده است .

    وی ضمن تقدیر از ایثار گری های آنان هم چنین به دانش آموزی اشاره کرد که مشکل شنوایی داشته  و به وسیله معلم مربوط هزینه های آن پرداخت گردیده است. دادن صبحانه به دانش آموزانی که مشکل تغذیه دارند از دیگر موارد کمک معلمان به دانش آموزان بوده است .

    لازم به ذکر است در این مراسم از ۱۴ نفر از معلمان نمونه شهرستان داراب به نام های: عبدالوحید جعفری، عباس جوکار، محمود بقری، محمد مهدی خواجوی نژاد، مریم جنابی ، فاطمه حامدی، ،صدیقه سربخش، امیر حسین احمدی، طاهره علایی، فرشته احمدی،  زینب سلیمانی فرد، رباب سلیمی، جمیله ظهرابی، طاهره امامی تقدیر شد.  هم چنین از ۴ نفر به نام های علیرضا رمضان پور، رباب احمدی، پروین اندیش،  سعیده زاهدی، که به عنوان معلم نمونه استانی معرفی شده بودند تقدیر گردید.

    در پایان این مراسم به مناسبت هفته معلم از ۱۵ نفر از همکارانی که مقالات پژوهشی داشته و از دانش آموختگان دکتری می باشند نیز به طور ویژه تقدیر به عمل آمد. 

     

     

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.