شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم بزرگداشت شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو در داراب برگزار شد

    شناسه : 6064 ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 839 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، این مراسم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع)، امام جمعه جنت شهر و جمعی از آتش نشانان شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه محبان ابوالفضل برگزار شد. در این مراسم […]

    مراسم بزرگداشت شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، این مراسم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع)، امام جمعه جنت شهر و جمعی از آتش نشانان شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه محبان ابوالفضل برگزار شد.

    در این مراسم امام جمعه جنت شهر پیرامون مسئله ایثار و فداکاری مطالبی را بیان کرد و افزود: پیامبر بزرگوار اسلام میفرماید: اگرقومی در معرض سیل یا آتشی قرار گرفت وکسی در مقابل این سیل یا آب یا آتش ایستاد تا به جان یا مال کسی سرایت نکند بهشت براو واجب است. اگرکسی نگذاشت کسی آبرو و حشر و حرمت کسی را بسوزاند بهشت براو واجب میشود.

    وی اوج انسانیت را از خود گذشتگی دانست و افزود: کسانی نام آوران تاریخ شدند که ایثار کردند؛ راز ماندگاری کربلا ایثار و فداکاری هایی است که اصحاب کردند.

    خسروی در خصوص ایثار و از خود گذشتگی همه آتشناشان گفت: اگر آتش نشانان این جور عزتی پیدا کردند بخاطر فداکاری، ایثار و  از خود گذشتگی آنهاست. آتش نشانان فداکار و عزیزمان باید همیشه این حدیث  را در نظر داشته باشند که کارشان جهاد فی سبیل الله است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.