پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس: مشکل کتابخانه شماره ۲ داراب حل شد/ از جشنواره مجتبوی حمایت می کنیم

    شناسه : 6952 ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۰۵ 961 بازدید ارسال توسط :

    مراسم نکوداشت سعدی به همت انجمن ادبی باران و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، فرماندار داراب و جمعی از شاعران  و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان  داراب در سالن آمفی تئاتر برگزار شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در حاشیه مراسم نکوداشت سعدی، در مصاحبه با خبرنگاران  رسانه های […]

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس: مشکل کتابخانه شماره ۲ داراب حل شد/ از جشنواره مجتبوی حمایت می کنیم
    پ
    پ

    مراسم نکوداشت سعدی به همت انجمن ادبی باران و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، فرماندار داراب و جمعی از شاعران  و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان  داراب در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در حاشیه مراسم نکوداشت سعدی، در مصاحبه با خبرنگاران  رسانه های داراب دستاوردهای سفر خود را تشریح کرد و گفت: مسائل مختلفی در این سفر پیگیری شد و تصمیمات خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی برای شهرستان داراب در نظر گرفته شد.

    وی حل مشکل کتابخانه شماره ۲ داراب را یکی از اتفاقات خوب در حوزه فرهنگی داراب دانست و افزود: مشکل ساختمان شماره ۲ کتابخانه عمومی در داراب با پیگیری های انجام شده در حال حل و فصل شدن است. این موضوع به یک معضل تبدیل شده بود؛ ولی با رایزنی های صورت گرفته با پیمانکار این پروژه، این جریان پیچیده حل و فصل خواهد شد.

    بهزاد مریدی در خصوص اختصاص خانه فرهنگ گفت: قرار است ساختمان مربوط  فرمانداری که در حال حاضر بخشی از آن بعنوان دفتر خبر شهرستان داراب در نظر گرفته شده  محل استقرار همه انجمن ها و همچنین خبرنگاران باشد و به خانه فرهنگ تبدیل خواهد شد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس جشنواره مجتبوی داراب را یکی از مهمترین جشنواره های شعر آئینی در فارس دانست و افزود: از جشنواره شعر مجتبوی که  با شکوه تمام هر ساله در داراب  که به نام شهر امام حسن مجتبی(ع) است برگزار می شود، پشتیبانی می کنیم و امیدواریم بتوانیم این جشنواره را در سطح ملی برگزار کنیم.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در خصوص اختصاص  خانه فرهنگ بخش فورگ عنوان کرد: قرار شد مجوز خانه فرهنگ و به اضافه مجوزهای لازم دیگر در فورگ صادر شود و طبق رایزنی هایی که با اخشدار فورگ داشته ایم در صورت مشخص شدن مکان مناسب برای تأسیس خانه فرهنگ؛ ما ضمن تجهیز خانه فرهنگ در بخش فورگ اجاره یک سال آن را نیز پرداخت خواهیم کرد و این موضوع را سریع دنبال خواهیم کرد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.