جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر کلی آموزش و پرورش فارس به یک دارابی رسید/ محمد خلیل عسکری سکاندار آموزش و پرورش فارس شد

    شناسه : 13739 ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰:۱۹ 3647 بازدید ارسال توسط :

    مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد. به گزارش عصر داراب به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس؛ علیرضا کاظمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت:  تغییر و تحولات در سیستم های می تواند با تزریق […]

    مدیر کلی آموزش و پرورش فارس به یک دارابی رسید/ محمد خلیل عسکری سکاندار آموزش و پرورش فارس شد
    پ
    پ

    مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس؛ علیرضا کاظمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت:  تغییر و تحولات در سیستم های می تواند با تزریق اندیشه های جدید،  عبور از پیچ های تند و خطرناک را تسهیل  و مسایل و مشکلات را هموار کند.
    مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: شهید قاسم سلیمانی مکتبی بزرگ در جهان اسلام پایه گذاری کرد که معلمان رسالت انتقال این فرهنگ و پرورش دانش آموزانی در تراز انقلاب را بر عهده دارند.
    کاظمی گفت: مهم نیست چه مسئولیتی بر دوشمان است بلکه باید از اهمیت مسئولیتی که بر عهده داریم آگاه باشیم تا بتوانیم حیات طیبه را تحقق ببخشیم.
    در این جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس هم گفت: کرونا تحولات بی سابقه ای را در آموزش و پرورش رقم زده است که این مسئله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار بالا برده است. سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس هم گفت: کرونا تحولات بی سابقه ای را در آموزش و پرورش رقم زده است که این مسئله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار بالا برده است.
    محبی پور گفت: در گام اول انقلاب اسلامی مسئله پیدایش و تثبیت انقلاب به خوبی دنبال شد و در گام دوم انقلاب باید به فکر شتاب توسعه نظام براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید از همه سلایق و ظرفیت های آموزش و پرورش با تأکید بر سلامت، کارآمدی، روحیه انقلابی گری یعنی حرکت همراه با تحول و مردم داری به خوبی بهره بگیریم.
    گفتنی است در پایان مراسم از زحمات دکترفرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.
    خاطر نشان میشود: عسکری درحال حاضر دانشجوی دکترای ادبیات فارسی می باشد و در سابقه خود ریاست اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش شهرستان داراب را دارد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.