جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیریت شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به یک دارابی رسید

    شناسه : 11154 ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 1241 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ جلسه معارفه دکتر عسکری مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران و دکتر شریفی مدیرعامل شرکت داروسازی سها  با حضور مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و سازمان تدارکات پزشکی برگزار گردید.  در آغاز جلسه دکتر صفاریه مدیرعامل سازمان […]

    مدیریت شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به یک دارابی رسید
    پ
    پ
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ جلسه معارفه دکتر عسکری مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران و دکتر شریفی مدیرعامل شرکت داروسازی سها  با حضور مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و سازمان تدارکات پزشکی برگزار گردید.
     در آغاز جلسه دکتر صفاریه مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی ضمن بیان اینکه این سازمان در راستای اهداف کلان جمعیت هلال احمر نقش مهمی را در ارائه خدمات در حوزه دارو و سلامت به مردم عزیزمان ایفا می نماید، بیان کرد؛ ضرورت بکارگیری از تمامی ظرفیت های موجود به منظور نیل به اهداف کلان جمعیت و خدمت رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داده ایم و تلاش می کنیم تمامی برنامه ریزی ها حول محور این اهداف انجام پذیرد.
    مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی ضمن اشاره به برخی مشکلات و فراز و نشیب ها در سال گذشته، بر ضابطه مند کردن هرچه بیشتر امور و اصلاح فرآیندهای شرکت های تابعه تأکید کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به شعار «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، ما نیز تمام سعی خود را معطوف به افزایش تولید اقلام  دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین ارائه خدمات در حوزه سلامت خواهیم کرد.
    دکتر صفاریه ادامه داد: در راستای این اهداف شرکت های تابعه سازمان می بایست به شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها متصل شوند تا از تکنولوژی های جدید به منظور کارایی بیشتر بهره ببرند.
    در بخش دیگری از جلسه دکتر غییبی و دکتر یوسفی مدیران سابق شرکت های تجهیزات پزشکی و داروسازی گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان مدیریت خود را ارائه نمودند.
    همچنین دکتر علیرضا عسکری مدیرعامل جدید شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران اسبق شرکت، بیان کرد؛ در راستای نامگذاری امسال به سال «جهش تولید» تلاش خواهیم کرد گام های مؤثری در این زمینه برداریم.
    ایشان افزود؛ بزرگترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی کارآمد است که چرخه تولید را پیش می برد و ما نیز از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.
    در ادامه دکتر علیرضا شریفی مدیرعامل جدید شرکت داروسازی سها نیز بر قانونمند کردن امور و تلاش برای رسیدن به اهداف کلان جمعیت هلال احمر تأکید و عنوان نمود؛ به کمک مدیران مجموعه تلاش خواهیم کرد تا شرکت داروسازی سها را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
    در پایان جلسه مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر یوسفی و دکتر غیبی بیان کرد؛ امیدواریم با تغییرات انجام شده شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شرکت ها و رشد و تعالی سازمان باشیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.