جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل کمیته امداد استان فارس: مشارکت عمومی در کاهش محرومیت ها کارساز است

    شناسه : 860 ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 806 بازدید ارسال توسط :

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس طی سفری یک روزه به شهرستان داراب  با حضور در مصلی نماز جمعه با حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب دیدار کرد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب در این دیدار که بعد از نماز مغرب و عشا صورت گرفت، […]

    مدیرکل کمیته امداد استان فارس: مشارکت عمومی در کاهش محرومیت ها کارساز است
    پ
    پ

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس طی سفری یک روزه به شهرستان داراب  با حضور در مصلی نماز جمعه با حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب دیدار کرد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب در این دیدار که بعد از نماز مغرب و عشا صورت گرفت، الهیاری مدیرکل امداد استان ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه داراب از کمیته امداد و محرومین، گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی، اشتغال، طرح اکرام، صدقات و کمکهای مردمی و … را ارائه نمود
    مدیرکل امداد استان فارس توجه به سرمایه های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه حوزه ها قابل تقدیر است اما در حوزه سرمایه های اجتماعی می بایست توجه بیشتری معطوف داریم.
    وی فقر را یکی از معضلات اجتماعی برشمرد و افزود: فقر امروز با فقری که در دهه شصت یا هفتاد وجود داشت کاملا متفاوت است و تعریف ما از فقر می بایست براساس هر منطقه و انواع آسیب آن تعریف گردد و مهمترین و موثرترین کار مشارکت همه مردم در این عرصه دانست و این مشارکت عمومی در کاهش محرومیت را کارساز دانست.
    حجت الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه داراب کمیته امداد امام خمینی(ره) را یکی از ارگانه های موفق برشمرد و خدمات این نهاد مقدس را کاملا روشن دانست.
    وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عسگراولادی نماینده رهبری در کمیته امداد، تلاش های آن مرحوم را در حوزه فقر زدایی ماندگار دانست.
    امام جمعه داراب در ادامه بیان داشت: در طول اعصار تاریخ فقر وجود داشته است، فقط در دوره امام عصر(عج)است که فقیری پیدا نمی شود اما تا آن زمان همه ما وظایفی برعهده داریم و آن دستگیری از نیازمندان است.
    وی ضمن تشکر از تلاش وکوشش مدیران وکارکنان این نهاد مقدس درجهت رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان ، از حرکت زیر بنائی کمیته امداد در حوزه اشتغال با رویکرد توانمند سازی تقویت، عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان و خانواده ها تقدیرکرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.