پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیرعامل شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدا داراب بازدید کرد

    شناسه : 12456 ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 785 بازدید ارسال توسط :

    امیر مکری مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران که به دعوت دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس به داراب سفر کرده بود از فرودگاه شهدا داراب بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، امیر مکری در مصاحبه با خبرنگاران، بررسی و بازدید از سایت فرودگاه را هدف […]

    مدیرعامل شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدا داراب بازدید کرد
    پ
    پ

    امیر مکری مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران که به دعوت دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس به داراب سفر کرده بود از فرودگاه شهدا داراب بازدید کرد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، امیر مکری در مصاحبه با خبرنگاران، بررسی و بازدید از سایت فرودگاه را هدف از سفر به شهرستان داراب عنوان کرد و گفت: با پیگیری های مستمر مسئولین شهرستان قول داده بودیم که برای بازدید از سایت فرودگاه و بررسی شرایط فرودگاه به داراب سفر کنیم تا ان شاا… بتوانیم با یک برنامه زمان بندی مناسب و تأمین منابع مالی لازم بتوانیم اقدامات لازم را برای عملیاتی کردن فرودگاه داراب در دستور کار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران قرار بگیرد.
    مکری در خصوص تأمین منابع مالی سایت فرودگاه داراب افزود: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، یک شرکت صددرصد درآمد- هزینه ای است و درآمد خودش را هم صرف توسعه زیرساختی فرودگاهی و هم بهسازی می کند. در این ایام شیوع کرونا، صنعت هوابری دنیا متأسفانه درگیر این موضوع شده و آسیب و خسارت های زیادی به صنعت ها رسیده است؛ از جمله به ما که منابع درآمدی ما از محل پروازهای بین المللی است. اما با هماهنگی و پیگیری هایی که مسئولین شهرستان از طریق سازمان برنامه و بودجه داشتند، بخشی از این منابع تأمین خواهد شد و بخشی هم از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در برنامه ریزی خودش قرار داده که انجام دهد. ان شالله با استفاده از منابع سرمایه گذاری بخش خصوصی هم می توانیم در توسعه این فرودگاه استفاده کنیم و این فرودگاه را به یک فرودگاه عملیاتی به مردم عزیز داراب تقدیم کنیم.

    مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، در خصوص اجرایی شدن عملیات فرودگاهی عنوان کرد: ما متعهد شدیم که حصار کشی فرودگاه را انجام بدهیم و در برنامه داریم و با برگزاری مناقصه، پیمانکار آن مشخص می شود. باند این فرودگاه به تطویل و توسعه نیاز دارد و در این بخش هم به منابع دولتی نیاز داریم و اگر قولی که سازمان برنامه و بودجه داده عملیاتی شود می توانیم قول بدهیم که چه زمانی پیمانکار گرفته می شود و پروژه اجرا می شود.
    امیر مکری در خصوص ساختمان پلیس فرودگاه نیز گفت: ساختمان پلیس فرودگاه آماده است و باید در وهله اول با پلیس فرودگاه کشور هماهنگی انجام شود و آنها هم با پلیس استان و شهرستان هماهنگی خواهند داشت که در وهله اول حداقل نیروهایی که برای حفاظت از فرودگاه نیاز است را مستقر کنند. وظیفه پلیس فرودگاه به غیر از حفاظت از فرودگاه، بحث کنترل مسافر در بدو ورود به ترمینال است که بعد از عملیاتی شدن نیاز است دوستان مستقر شوند؛ ولی برای حفاظت از فرودگاه هماهنگی باید صورت بگیرد که با حداقل نیرو امنیت فرودگاه برقرار باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.