پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مانور امداد و نجات هلال احمر داراب برگزار شد

    شناسه : 2834 ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 714 بازدید ارسال توسط :

    رئیس هلال احمر داراب گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز مسافرت های نوروزی، مانور امداد و نجات به منظور آمادگی بهتر امدادگران جمعیت هلال احمر داراب برگزار شد. به گزرش عصر داراب؛ محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۹ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان داراب به […]

    مانور امداد و نجات هلال احمر داراب برگزار شد
    پ
    پ

    رئیس هلال احمر داراب گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز مسافرت های نوروزی، مانور امداد و نجات به منظور آمادگی بهتر امدادگران جمعیت هلال احمر داراب برگزار شد.
    به گزرش عصر داراب؛ محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۹ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان داراب به منظور بالا بردن سطح آمادگی خود در ساعت یک بامداد شنبه اقدام به برگزاری مانور امداد و نجات کرده و جان سه مصدوم فرضی را نجات دادند.
    وی گفت: سه کمپ امداد و نجات در مسیر اصلی بندرعباس به داراب و داراب به شیراز از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز خواهد بود.
    رئیس هلال احمر داراب همچنین از راه اندازی چندین غرفه در ابتدای ورودی شهر داراب خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده بعضی از داوطلبین هلال احمر که هنر صنایع دستی و درست کردن شیرینی و محصولات سنتی و بومی را دارند را در این غرفه ها سامان دهی کرده تا در کنار خدمات امدادی؛ خدمات رفاهی نیز در اختیار مسافرین عزیز قرار دهیم.
    هلال احمر شهرستان داراب از نظر امکانات امداد و نجات در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد و اگر اتفاق ناگواری رخ دهد، این ارگان خدمات رسان با مشکلات قابل ملاحظه ای روبرو خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.