جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مؤتمن مدیر کارخانه تولید لبنیات داماس: کیفیت ماست داماس در استان فارس دوم است/ تولید لبنیات سنتی کمر ما را شکسته است

    شناسه : 3808 ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۴۲ 3008 بازدید ارسال توسط :

    مؤتمن مدیر کارخانه تولید لبنیات  داماس گفت: اگر مشکلات ما مرتفع نشود امکان تعطیلی کارخانه تولید لبنیات داماس وجود دارد به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب، مؤتمن رئیس کارخانه تولیدی محصولات لبنی داماس در جمع دامداران معترض به عدم خرید شیر که در فرمانداری داراب تجمع کرده بودند گفت: متوسط بار میکروبی شیر در […]

    مؤتمن مدیر کارخانه تولید لبنیات داماس: کیفیت ماست داماس در استان فارس دوم است/ تولید لبنیات سنتی کمر ما را شکسته است
    پ
    پ

    مؤتمن مدیر کارخانه تولید لبنیات  داماس گفت: اگر مشکلات ما مرتفع نشود امکان تعطیلی کارخانه تولید لبنیات داماس وجود دارد

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب، مؤتمن رئیس کارخانه تولیدی محصولات لبنی داماس در جمع دامداران معترض به عدم خرید شیر که در فرمانداری داراب تجمع کرده بودند گفت: متوسط بار میکروبی شیر در داراب۷ میلیون  است.  در چند ماه گذشته بدلیل مشکلات اقتصادی  و عدم حمایت  مسوولین ما در روز ۴ تا ۵ تن شیر مازاد داشتیم که به کارخانه های تولید شیر خشک فرستادیم که این روند  را ما نمی توانیم ادامه بدهیم زیرا امکان نگهداری  شیر خشک برایمان فراهم نیست، در حال حاضر ما برای مصرف یکسال شیر خشک ذخیره داریم.

    وی با اشاره به مکاتبه با مسوولین شهرستان  در خصوص مشکلات این واحد تولیدی گفت: طی مکاتباتی که با اداره صنعت و معدن داشتیم  و رونوشت آنرا برای فرماندار محترم فرستاده ایم مشکلات خود را مطرح کردده ایم که اگر این مشکلات مرتفع نشود امکان تعطیلی کارخانه وجود دارد اما  متاسفانه تا کنون این مشکلات بر طرف نشده.

    مؤتمن به مشکلات مهم داماس اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم تولید لبنیات سنتی است، متأسفانه شیرهایی که   دارای الکل و اسید بوده و یا از کارخانه تجمیع و یا برگشت داده می شود به مراکز تولید سنتی لبنیات برده می شود و به قیمت کمتر  وارد بازار  می کنند که در واقع کمر ما را شکسته اند و بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن لبنیات سنتی را در شهرستان تولید  و توزیع می کنند. مشکل دیگر ورود لبنیات تولیدی شهرهای دیگر به داراب است، متأسفانه در داراب ۱۵ شرکت محصولات لبنی توزیع م کنند. مردم داراب هم باید در راستای اقتصاد مقاومتی لبنیات تولیدی شهر خودشان را  مصرف کنند  در این صورت ما با توجه به اینکه روزانه  ۲۵ تن شیر وارد داراب می شود  باید شیر را از شهرهای اطراف هم کنیم اما  مصرف کنندگان قدری کم لطف هستند و بجای استفاده از محصولات لبنی ما از سایر برندها خرید می کنند. ما در این سطح نیز انتظار حمایت از مسوولین داریم. در واقع اگر این دو مشکل ما حل شود ما باید از شهرهای اطراف شیر وارد کنیم و تضمن می کنیم که تمام شیر تولیدی دامداران داراب را خریداری کنیم.

    وی در خصوص کیفیت محصولات ابنی داماس گفت: طبق بررسی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز که هر ماه و هر هفته از محصولات لبنی استان فارس نمونه ئبرداری می کند رتبه ماست تولیدی کارخانه داماس داراب بعد از رامک دوم و در تولید پنیر و کشک هم سوم شده است.

    بر اساس تصمیم این جلسه مقرر شد تا شیر تولیدی دامداران فعلا تا اتخاذ تصمیم نهایی در جلسه ای با حضور فرماندار داراب خریداری شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.